آخرین وضعیت جسمانی خانم بازیگر

    کد خبر :212148

فرزند ملکه رنجبر گفت: پرستاران مربوط به روند پزشکی حال مادر دیگر برای رسیدگی به او حضور ندارند چون جای ناراحتی وجود ندارد و نیاز به حضور آنان نیست که یعنی حال مادر کاملا خوب شده است.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره وضعیت جسمانی مادرش گفت: حال مادر بسیار خوب است و روز به روز بهبودی پیدا کرده و به شرایط متعادل جسمانی رسیده است.

وی افزود: نگرانی های اولیه درباره حال مادر رفع شده و همه چیز در دست کنترل است، بهبودی حاصل شده و رضایت کامل وجود دارد. مادر به تنهایی راه می رود و تنها مسائل مربوط به سالمندی و سن بالاست که باید خود را با آن تطبیق دهیم.

ایروانی درباره روند درمانی و پزشکی ملکه رنجبر اظهار کرد: پرستاران مربوط به روند پزشکی حال مادر دیگر برای رسیدگی به او حضور ندارند چون جای ناراحتی وجود ندارد و نیاز به حضور آنان نیست که یعنی حال مادر کاملا خوب شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر پرستار همیشگی مادر که پیش از بیماری نیز همواره از او نگهداری می کرد در کنار اوست. تنها فعالیت کم و حضور نداشتن در جامعه که باعث می شود هنرمند شاد نباشد در مادر نیز وجود دارد.

فرزند ملکه رنجبر خاطرنشان کرد: مسئولان، دوستان و همکاران مادر به دیدار او می روند و برخی نیز تماس گرفته و جویای حال مادرم هستند که از همگی آن ها تشکر می کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید