شایعه پایین آمدن گرافیک بازی God of War رد شد

    کد خبر :211944

مدیر گروه هنری بازی God of War شایعاتی که بر پایین آمدن گرافیک این بازی اشاره داشتند را نادرست دانسته و اعلام کرد که فقط تغییری در نورپردازی و مه فضای بازی رخ داده است.

از آنجایی که زمان انتشار بازی God of War نزدیک است، بدون شک شایعات زیادی در بین طرفداران این بازی پخش می‌شود. یکی از این شایعات توجه زیادی به خود جلب کرد تا اینکه «رف گراستی» (Raf Grassetti)، مدیر گروه تهیه هنری بازی، آن را رد کرد و درباره آن توضیحاتی داد. این شابعه ادعا داشت که در گرافیک بازی God of War بین تریلری که در مراسم E3 سال 2016 پخش شد و محصول نهایی بازی فرق‌هایی وجود دارد و این بازی دچار پایین آمدن گرافیک شده است.

طبق گفته گراستی، این شایعه کاملاً غلط است. گرافیک بازی همان گونه است که در مراسم E3 سال 2016 نشان داده شد و فقط نورپردازی و جهت مه فضای بازی تغییر کرده است. اگر توضیح او قابل فهم نیست، او اعلام کرد که وقتی طرفداران این بازی را تجربه کنند توضیحات وی را متوجه خواهند شد. او در توئیتر گفت:

چیزی که تغییر کرده جهت نورپردازی و مه بازی است، بخشی که در E3 به نمایش در آمد در بازی نهایی حضور دارد اما متفاوت است، وقتی که خود بازی را تجربه کنید متوجه خواهید شد. شخصیت‌های «یورمونگاند» (Jormungandr)، «کریتوس» (Kratos) و «اتریوس» (Atreus) در مقایسه با نورپرداری و سایر صحنه‌ها همگی کاملاً همانند تریلرها خواهند بود.

شایعه پایین آمدن گرافیک بازی God of War هنگامی پخش شد که تریلر داستانی جدید آن به انتشار در آمد. در اخباری دیگر از بازی God of War «کوری بارلوگ» (Cory Barlog) تعداد زیادی از سوالات طرفداران را در توئیتر جواب داد. یکی از حرف‌های او درباره این بود که این بازی به هیچ عنوان Season Pass نخواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید