شادکام: با موضوع دوپینگ قصد جنگ روانی دارند/ استقلال با شکست حریفان لیگ یکی به نیمه نهایی رسید

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۱۶
    کد خبر :211507

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت، گفت: با مطرح کردن بحث دوپینگ قصد دارند جنگ روانی به راه بیاندازند و ما را از لحاظ روحی و روانی تحت تاثیر قرار دهند.

محمد شادکام در مورد پیروزی صنعت نفت مقابل سپیدرود بعد از عدم کسب نتیجه از ۳ هفته لیگ برتر عنوان کرد: در بازی‌های قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم اما کمی بدشانس بودیم، خوشبختانه مقابل سپیدرود خیلی خوب کار کردیم و تمام توانمان را گذاشتیم تا بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم و با روحیه بالا آماده دیدار با استقلال شویم.

وی در مورد انتظارات بالای هواداران آبادان و اینکه آیا این مسئله به بازیکنان استرس نمی‌دهد، عنوان کرد: مردم آبادان خیلی فوتبالی هستند فکر می‌کنم ورزشگاه تختی آبادان تنها ورزشگاهی در ایران است که فقط تیم میزبان در آن هوادار دارد، این مسئله باعث می‌شود فشار زیادی روی حریف بیاید و روی عملکرد آنها تاثیر زیادی بگذارد. به نظر من حضور هواداران و حمایتشان به ما کمک می‌کند و جو بازی در ورزشگاه در روز بازی کاملاً به سود ما است.

مهاجم صنعت نفت در رابطه با شرایط اسقتلال خاطرنشان کرد: استقلال تیم بسیار خوبی است که در چند وقت اخیر متحول شده است و عملکرد بسیار خوبی دارد، امیدوارم در این مسابقه عملکرد و کارایی کافی را داشته باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها درخواست کرده‌اند مأموران تست دوپینگ در مسابقه با صنعت نفت حاضر شوند، اظهارداشت: سازمان لیگ کاملاً همه چیز را زیر ذره‌بین دارد، در بیشتر مسابقاتی که به میدان رفتیم ماموران تست دوپینگ حضور داشتند مطمئن باشید هیچ کسی چنین کاری نمی‌کند و اتفاقاً دیدار نیمه‌نهعایی جام حذفی و رویارویی با استقلال خودش یک دوپینگ است چرا که می‌خواهیم یک نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

شادکام در مورد اینکه آیا مطرح شدن این حرفها برای جنگ روانی است، اظهارداشت: بله، می‌خواهند جنگ روانی به راه بیاندازند و از این طریق از لحاظ روحی-روانی ما را اذیت کنند اما این مسائل تأثیری در کار ما نخواهد داشت.

مهاجم صنعت نفت در پاسخ به این سوال که تیمش چقدر شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد، گفت: جام حذفی بسیار حساس است، ما شرایط سختی را برای رسیدن به این مرحله پشت سر گذاشتیم، استقلال با مقابله با حریفان لیگ یک و لیگ دو به این مرحله رسید اما ما همان ابتدا با سپاهان روبرو شدیم و در ادامه هم پرسپولیس را حذف کردیم، می‌خواهیم نتیجه خوبی در این دیدار بگیریم تا هم خانواده خودمان و هم مردم آبادان را خوشحال کنیم.

شادکام در مورد مشکلات مالی صنعت نفت تصریح کرد: مشکلات مالی تا حدی حل شده و نماینده‌ها و مسئولان در تمرین آمدند و خودشان را نشان دادند. وضعیت باز هم می‌تواند از این بهتر شود و می‌تواند شرایطی به وجود بیاورند و با روحیه بالاتر به مصاف استقلال برویم.

به گزارش فارس ، وی در پایان عنوان کرد: از هواداران خوب و متعصب صنعت نفت تشکر می‌کنم امیدوارم آنها در دیدار با استقلال هم پشتیبان ما باشند و بتوانیم نتیجه خوبی که می‌گیریم باعث شادی دل آنها شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید