همه پمپ بنزین‎ها فعال است؛ آماده‎باش نفتکش‎های سیار

    کد خبر :211432

مدیر عامل شرکت پخش فرآوردهای نفتی گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی از روز چهارشنبه کمیته های بحران استانها تشکیل شد و با هماهنگی ستاد بحران کشور تمهیدات لازم برای تامین سوخت همه مناطق کشور اندیشیده شده است.
سیدرضا موسوی خواه افزود: از دیروز و قبل از بارش نعمت های الهی در همه راههای مواصلاتی از نظر سوخت تامین شده تا مشکلی در این زمینه بروز نکند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در همه مسیرهای مواصلاتی که شاهد نزول بارش الهی هستیم با وجود بسته شدن برخی از راههای از نظر سوخت رسانی در جایگاهها و مجاری عرضه مشکلی نداشتیم.
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: تعدادی نفت کش سیار از دیشب در برخی مناطق کشور برای عرضه بنزین در نظر گرفته شده است . این نفت کش ها با وجود سختی در تردد بخصوص در مسیر تهران- کرج به کار گرفته شده اند.
وی افزود: از نظر سوخت گرمایشی نیز هفته گذشته در نقاط روستایی، صعب العبور و سردسیر را از نظر نفت سفید تامین کرده ایم که مردم با مشکلی روبرو نشوند.
موسوی خواه درباره شرایط سوخت رسانی در صورت ادامه وضع آب و هوایی در 48 ساعت آینده گفت: تاسیسات و امکانات ما کامل است و نفت کش ها آماده به کار داریم و منتظر اعزام هستند، تجهیزات زمستانی آنها نیز کامل هستند اما تنها مشکی که ممکن است با آن روبرو شویم، بسته بودن مسیرهای مواصلاتی است، با این حال از نظر تامین سوخت هیچ مشکلی نداریم.
وی درباره میزان مصرف بنزین درچند روز گذشته گفت: مصرف روزانه بنزین در هفته گذشته حدود 76 میلیون لیتر بوده که انتظار کاهش مصرف را داریم بخصوص روند مصرف کاهش را نشان می دهد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآوردهای نفتی درباره میزان مصرف گازوئیل نیز تصریح کرد: در بحث گازوئیل با توجه به مسائل مربوط به نیروگاهها میزان مصرف به 76 میلیون لیتر در روز رسیده است./ تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید