آذری: مقابل حریف هندی نباید خود را از پیش برنده بدانیم/ ورزشگاه فولادشهر فردا تحویل ناظر AFC می‌شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵
    کد خبر :211380

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقابل ایزاول حریف هندی نباید خود را از پیش برنده بدانیم زیرا در آن صورت ممکن است به مشکل بخوریم.

سعید آذری در مورد بازی روز سه‌شنبه با ایزاول در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط تیم ما خوب است. بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان به مکان سوم جدول رسیدیم و تیم از نظر روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دارد. تمرینات خوبی هم انجام شده و از هر نظر برای این بازی آماده هستیم.

وی ادامه داد: ایزاول چیزی برای از دست دادن ندارد و بازیکنانش با تمام وجود بازی خواهند کرد. ما نباید خود را مقابل این حریف از پیش برنده بدانیم. زیرا در آن صورت ممکن است به مشکل بربخوریم. من به بازیکنان هم هشدار می‌دهم که خود را تیم پیروز مسابقه ندانند. به قول پوریای ولی حتی یک پوست خربزه هم ممکن است باعث زمین خوردن شود. بنابراین اگر در این بازی دقت نکنیم ممکن است حریف هندی مثل همان پوست خربزه باعث شود به زمین بیفتیم.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: برای آماده سازی این ورزشگاه کار جهادی را آغاز کردیم و از 8 آذر 96 کار را آغاز کردیم که این عملیات عمرانی در کشور ما بی‌سابقه بوده است و فردا هم ورزشگاه را تحویل نماینده AFC خواهیم داد. برای آماده شدن این ورزشگاه افراد زیادی زحمت کشیده‌اند از شرکت سهامی ذوب‌آهن و معاونت بهره‌برداری تا هیأت مدیره کارخانه همه عوامل باشگاه هم دست به دست هم دادند تا این زمین فردا آماده تحویل شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه بلیت بازی فردا برای هواداران رایگان است یا نه،‌گفت: بحث رایگان بودن در میان نیست. ما تسهیلاتی برای تماشاگران‌مان قائل شدیم اما بلیت‌ها رایگان نیست و با یک اسپانسر قرارداد بستیم و این اسپانسر بلیت‌ها را خریداری کرده است.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: قرار است ظرف 2-3 روز آینده مطالبات بازیکنان را بدهیم. ما تلاش کرده‌ایم که در تمامی رشته‌ها مطالبات ورزشکاران را پرداخت کنیم نه فقط فوتبال. این نگاهی است که اعضای هیأت مدیره باشگاه دارند.

آذری در مورد تغییر داوران بازی گفت: AFC ابتدا اعلام کرد داوران چینی این بازی را سوت می‌زند اما اکنون اعلام شده داوران سریلانکایی بازی را قضاوت می‌کنند. ما هم اعتراضی به این مسئله نداریم زیرا نمی‌خواهیم حساسیتی پیش بیاید. ناظر مسابقه هم اردنی است.

وی در مورد اینکه بحث حضور بازیکنان در تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا تبدیل به یک بحث چالشی شده است، گفت: این مسئله به حیطه فنی برمی‌گردد اما در حال حاضر هم ما فقط تمرکزمان بر روی این تک مسابقه از مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا است. در مورد سایر مسائل بعدها می‌شود صحبت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید