AFC و رئیسش ضعیف عمل کردند/چرا شیخ سلمان خودش را کنار کشید و رای نداد؟!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ۹:۳۲
    کد خبر :211248

یک کارشناس فوتبال عربستان پس از شکست تلخ مقابل قطر در AFC به رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا حمله کرده و او را شخصی ضعیف توصیف کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته رسما رای نهایی خود را درباره اختلاف عربستان و امارات با قطر بر سر میزبانی صادر کرد که با اکثریت آراء قانون زمین بی طرف برای این ۳ کشور رد شد.

سعودی‌ها از این شکست مفتضحانه بسیار خشمگین هستند به همین خاطر فهد بارباع، کارشناش فوتبال عربستان در برنامه تلویزونی به شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا حمله کرد و او را شخصی بسیار ضعیف توصیف کرد و گفت: این اقدام AFC و رئیسش بسیار عجیب قریب بود. ابتدا کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته‌ای را به ریاست باتیل، نائب رئیس AFC برای بررسی اوضاع ۳ کشور می‌فرستد و در نهایت به گزارش این کمیته که توصیه کردند تا بازی های این ۳ کشور در زمین بی طرف برگزار شود را رد می‌کند! مهمتر از این شیخ سلمان بسیار ضعیف عمل کرد زیرا در رای گیری این موضوع مهم خودش را کنار کشید و رای نداد! چرا رئیس AFC در این موضوع مهم خودش را کنار کشید؟ این نشان دهنده ضعف اوست.

به گزارش فارس، کمیته اجرایی مسابقات AFC که متشکل از ۲۴ عضو است در این موضوع رای دادند. البته شیخ سلمان، رئیس AFC ، احمد عید، رئیس سابق فدراسیون عربستان، الرمیثی، رئیس هیئت ورزش امارات و سعود المهندی، نائب قطری AFC کنار کشیدند. از ۲۰ عضو رای دهنده ۱۶ عضو رای به نفع قطر دادند و ۳ رای به نفع عربستان و امارات و یک رای ممتنع بود. علی کفاشیان به عنوان یکی از اعضای این کمیته به قطر رای داده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید