پُست نامداری برای بهاره رهنما، گاف یا کنایه؟

    کد خبر :211239

روز گذشته آزاده نامداری مجری سابق و خبر ساز، این روزها با انتشار عکسی در اینستاگرامش باز هم سوژه شد.

این مجری سابق با انتشار تصویری از حضورش در پشت صحنه یک نمایش تئاتر با بازی بهاره رهنما ، و تگ کردن این هنرمند و همسر سابقش پیمان قاسمخانی دوباره سوژه رسانه ها شد به طوری که بعد از مدتی این تصویر را حذف کرد.

جام جم در واکنش به این اتفاق دیروز نوشت: آزاده نامداری احتمالا بدون اینکه بداند این دو نفر از هم جدا شده اند و حتی بهاره رهنما ازدواج مجدد کرده است عکس رهنما را با لباس عروس منتشر کرد و با تگ کردن رهنما و همسر سابق او به این عکس، نوشت: بهاره جان، لباس عروس خیلی بهت میاد!

امروز هم روزنامه خراسان این گونه واکنش نشان داد: آزاده نامداری مجری جنجالی تلویزیون این‌بار با انتشار پُستی در اینستاگرامش جنجال‌آفرین شد. او با انتشار تصویری از عروسی بهاره رهنما و تگ کردن پیمان قاسم‌خانی همسر سابق رهنما بر روی همان پُست واکنش‌های کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

کاربری در این‌باره نوشت: «آزاده جان باز چند وقته ازت خبری نیست می‌خوای تیتر یک خبرا بشی! نکن این کارا رو.» و کاربری دیگر نوشت: «بابا طفلی خبر نداشته پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما از هم جدا شدن!» و کاربری در کامنتی متذکر شد: «چرا این‌قدر رو این بابا حساس شدین. بی‌خیال.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید