آذری جهرمی:علی رغم دستور رییس جمهوری جوانگرایی هنوز اتفاق نیافته است/ روند اقتصاد دنیا به سمت نقش آفرینی جوانان است

    کد خبر :211135

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در اختتامیه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان گفت: در نشست هایی که با جوانان داشتیم طرح را مطرح کردند و مطالباتی داشتند، باید به آنها رسیدگی کرد.

به گزارش برنا، وزیرارتباطات در اختتامیه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان با بیان اینکه باید جوانگرایی کنیم گفت: علی رغم دستور رییس جمهور مبنی بر اینکه حداقل دومعاون جوان انتخاب شوند هنوز این اتفاق رخ نداده است، رییس جمهور از خودشان شروع کردند و من را به عنوان وزیر انتخاب کردند.

وی ادامه داد: باید به جوان ها میدان داد اینگونه نباشد که وقتی در زمان نیاز هستیم جوانان را فرا بخوانیم و بعد از ان فراموششان کنیم.

جهرمی با اشاره به رشادت های جوانان فارس در دفاع مقدس گفت: بیش از ۴۰۰ هزار شهید در فارس داشته ایم ، میانگین اکثریت زیر بیست سال است.

وزیر ارتباطات ادامه داد: درطول برنامه ششم توسعه در وزارت ارتباطات ۵۰ درصد پرسنل بازنشسته شدند وطبق دستور العمل به اعزای هر سه نفر بازنشسته یک نفر می تواند وارد شود.

وی ادامه داد: روند اقتصاد دنیا به سمت نقش افرینی جوانان میرود در ده شرکت دنیا به لحاظ گردش مالی ۹ تا از انها در حوزه ارتباطات هستند.

وی افزود: اقتصاد دیجیتال اقتصاد دنیا خواهد بود و این جریان خلاقیت می خواهد ، خلاقیت و نو اوری دست جوانان است.

جهرمی با اشاره به تنها راه پیشرفت جامعه گفت: ما مجبوریم به جوانان اعتماد کنیم، اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید به سمت جوانان برویم.

وزیر ارتباطات ادامه داد:پدران ما با یک طرح جدیدی تغیراتی را در این کشور ایجاد کردند و بایک اعتقاداتی جوانان دیروز از زیر بار حرف استکبار جهانی بیرون امدند.

وی افزود:امروز نیز جوانان باید هوشیار باشند و آن نیز باید همراه با امید باشد اگر امید نباشد با مشکل مواجه خواهیم شد.

جهرمی ادامه داد:هوشیاری این است که شفافیت ایجاد کنیم، جوانان امروز باید خودساخته باشند و کسانی که دنبال نا امیدی هستند را بشناسند و به انها متکی نباشند ،جوانان نیز باید مطالبه گر باشند، امید اگر از بین رفت دیگر به راه درست بازگشتن اشتباه است.

جهرمی بیان داشت: هزینه نگهبانی و حراست برخی از سایت های مازاد ۳۶ میلیارد تومان است.

وزیر ارتباطات در خاتمه گفت: اگر این سایت ها را ببندیم بسیاری بیکار می شوند.

دولت برای ورود به عرصه دیجیتال برنامه ریزی کرده و اقدام خواهد کرد که با وجود ظرفیتی که دارد به جایگاه اصلی خود در منطقه از نظر اقتصاد دیجیتال برسیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید