برترين‌ کاراته‌کاهای جوانان دختر معرفی شدند

  • ورزشی
  • شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۲۷
    کد خبر :210854

رقابت‌هاي قهرماني كشور جوانان دختردر اصفهان با مشخص شدن نفرات برتر دو بخش كاتا و كوميته به پايان رسيد.

در آخرین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور دختران که در اصفهان برگزار شد، کاراته کاهای رده سنی جوانان به روی تاتامی رفتند که تیم مازندران با 2 طلا، 2 نقره و 5 برنز در مکان اولی ایستاد و قهرمان شد. تیم اصفهان دوم شد، تیم های البرز وهرمزگان مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند. نتایج بدست آمده در این رقابت‌ها به شرح ذیل است:

در کاتای انفرادی، عرفانه مساح از اصفهان اول شد، یگانه شهپری از اصفهان در رده دوم قرار گرفت. ملیکا عسگری زاده از خوزستان و ستاره خاکپور از مازندران مشترکاً سوم شدند.
در این بخش 105 کاتارو شرکت داشتند.

به گزارش فارس، در کاتای تیمی، تیم آرزو لونجی-ستاره خاکپور-شکیلا فلاح از مازندارن مقام اولی را کسب کرد. تیم یگانه شهپری-عرفانه مساح- گلناز شاهزیدی از اصفهان دوم شد. تیم فاطمه مشایخی- فاطمه روستایی- ساحل پورصفایی از مرکزی و تیم شیما براتی-فاطمه مددی-الهه پاشازاده از تهران مشترکاً در جای سوم قرار گرفتند.
در این بخش 31 تیم حضور داشتند.

در وزن 48-کیلوگرم، فاطمه نودهقان از البرز اول شد. آیلار طهماسبی از هرمزگان در مکان دوم ایستاد. نگین شمسی از کرمانشاه و زهره کریمی از فارس سوم مشترک شدند. 89 کاراته کا در این وزن با هم رقابت کردند.

در وزن 53-کیلوگرم، عارفه طهماسبی از مازندران اول شد، سارا دهقان از مازندران در رده دوم قرار گرفت. سیده سوده خلیلی و محبوبه گرایلی هر دو از مازندران سوم مشترک شدند. 93 نفر در این وزن به روی تاتامی رفتند.

در وزن 59-کیلوگرم، الهه کنطورچیان از هرمزگان مقام نخست را بدست آورد، مهدیه طوسی از البرز دوم شد. ستایش صفری از سمنان و نگین درویشی از مازندران سوم مشترک شدند.در این وزن 93 کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن 59+کیلوگرم، زهرا خسروی از لرستان اول شد. مهسا رضایی از مازندران در رده دوم قرار گرفت. مهدیه عباس زاده از مازندران و صدف لرستانی از کرمانشاه سوم مشترک شدند. در این وزن 124 نفر شرکت داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید