رونالدو:رئال را دوست دارم و در مادرید می‌مانم/هدفم بازنشستگی در فوتبال در ۴۱ سالگی است!

  • ورزشی
  • شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۵۵
    کد خبر :210739

ابرستاره رئال مادرید می‌خواهد تا سن ۴۱ سالگی در فوتبال بماند و با ادامه عضویت در رئال مادرید به افتخارات جدیدی برسد.

کریستیانو رونالدو در گفت‌وگویی با مارکا اظهارداشت:من رئال مادرید را دوست دارم و همین جام می‌مانم.

وی در این گفت‌وگو به نکاتی اینچنین اشاره کرده است:

*مادرید

بدیهی است با میل و رغبت بسیار در مادرید زندگی می‌کنم. از سال ۲۰۰۹ در این شهر هستم و از آب و هوا و مردم اینجا خوشم می‌آید.مادرید فاصله زیادی با پرتغال ندارد و می‌توان با خودرو هم به آنجا رفت و آمد کرد.اسپانیا کشوری زیبا است من رئال مادرید را دوست دارم و همین جا می‌مانم.

*فاصله با صدرنشین بارسلونا

در فصل جاری کار در لالیگا برای ما سخت شد.اما قبلا هم گفتم دست از کار و تلاش برنمی‌داریم.رئال مادرید تیمی نیست که هیچوقت از حرکت بازبماند.البته مشخص است که کار بسیار سخت است.

*لیگ قهرمانان اروپا

درلالیگا همه از وضعیتی که داریم، متاسف هستیم.اما یک روز قبل هم گفتم، پیش‌تر نیز گفتم که امکان برتری در لیگ قهرمانان وجود دارد.اگر چنین اتفاقی افتد، همه از فصل موفقیت‌آمیز ما تعریف می‌کنند.

*مصدومیت از ناحیه صورت

در بازی‌ها معمولا تیم‌ها می‌خواهند مرا به نحوی از کار بیندازند.اما مقابل دیپورتیو خیلی خوش شانس نبودم. چون ضربه به صورتم خورد.البته حالا حس می‌کنم حالم بهتر است.بازهم شانس آوردم که بدتر از این اتفاق نیفتاد.هنوز تا این که صورتم خوب شود،‌فاصله دارد. اما با همین چهره هم مشکلی ندارم.

*توپ طلا

صادقانه بگویم که هیچوقت فکر نمی‌کردم برنده توپ طلا شوم.از این بابت خیلی خیلی خوشحالم.هدفم در آینده کسب جام‌های جدید است و فقط توپ طلا نخواهد بود.

*جام جهانی

در رقابت‌های یورو توانستیم موفق شویم و مقام نخست را کسب کنیم.جام جهانی هم یکی از اهدافم هستم و مسلما موفقیت در آن برای فوتبال پرتغال عالی است.

*بازنشستگی

هدفم این است که تا سن ۴۱ سالگی به فوتبال ادامه دهم. دست‌یابی به چنین سنی در فوتبال سخت است اما من تلاشم را می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید