زمینه بهره‌گیری از نوآوری‌ها فراهم شود

    کد خبر :21060

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران در آیین گشایش دومین رویداد ملی ایده‌بازار-فن‌بازار صنعت آب و فاضلاب با بیان این‌که حمایت از متخصصان داخلی یک ضرورت انکارناشدنی است، گفت:‌ دستگاه‌های اجرایی و کارفرمایی باید زمینه بهره‌گیری از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های نیروهای جوان و متخصص را فراهم آورند.

به‌گزارش ایلنا، ایده‌‌بازار، بستری دانش‌بنیان است که با نگرشی نوآورانه و خلاقانه و مطالعه به‌روزترین و کارآمدترین روش‌های توسعه‌ کارآفرینی و افزایش ثروت ملی و سرمایه‌های اجتماعی تلاش می‌کند روش‌های بومی‌شده موثر در کشور ارائه و اجرا شود.

“علیرضا نوذری‌پور” ادامه داد: شرایط ویژه‌ای که به علت تحریم در طول چند سال اخیر به وجود آمده بود، بستر مناسبی بود تا بتوانیم از این تهدید یک فرصت برای توان‌مندسازی نیروهای داخلی فراهم کنیم.

او گفت: در حال حاضر کم‌تر از پنج درصد تجهیزات مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب از خارج وارد می‌شود و خوش‌بختانه بیش‌تر نیازهای این صنعت از تولید داخل تامین می‌شود.

نوذری‌پور با اشاره به ضرورت نهادینه‌سازی فرایند دریافت ایده‌ها و نوآوری‌ها، نظام پیشنهادها را سازوکار مناسبی برای آن دانست و خاطرنشان کرد: نگاه ما در این زمینه باید به گونه‌ای باشد که هم ظرفیت‌های درون‌سازمانی و هم توان‌مندی‌های بخش خصوصی را مد نظر داشته باشیم.

قائم مقام آبفای استان تهران ابراز امیدواری کرد دوره‌های آتی این رویداد با حضور همه شرکت‌های آب و فاضلاب و صنعت‌گران این حوزه برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید