پروژه مظلوم‌نمایی احمدی‏‎نژاد؟

    کد خبر :210438

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: درحال حاضر بعید می‌دانم حامیان احمدی‌نژاد بتوانند برگزاری یک تجمع آرام که به حال کشور مضر نباشد را مدیریت کنند.

ابوالقاسم رئوفیان درباره درخواست یاران احمدی‌نژاد از وزیر کشور برای صدور مجوز تجمع، گفت: درخواست‌کنندگان تجمع اعتراضی افرادی نیستند که به تبعات آن ناآگاه باشند و در بین اسامی که پای این درخواست را امضا کرده‌اند، استاندار و معاون رئیس‌جمهوری و مشاور فرهنگی و غیره دیده می‌شود، برای همین درصورت بروز هرگونه مشکلی باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا او افزود: با توجه به مواضعی که در دولت‌های نهم و دهم و پس از آن داشتند و پرونده‌هایی که درحال رسیدگی است و احضاریه‌هایی که برای احمدی‌نژاد و بقایی آمد و از حضور در محکمه خودداری کردند، باید گفت که درحال حاضر بعید می‌دانم این افراد بتوانند برگزاری یک تجمع آرام که به حال کشور مضر نباشد را مدیریت کنند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان این‌که صدور مجوز تجمع اشکالی ندارد، بیان کرد: هیچ‌کدام از این افراد به نمایندگی از حزب و گروهی درخواست نداده‌اند، بلکه به‌عنوان شخص و شهروند عادی این درخواست را مطرح کرده‌اند که این نکته قابل تأمل است.

رئوفیان با اشاره به رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد و حامیانش، گفت: این اواخر هم دیدیم احمدی‌نژاد کار را به جایی رساند که از او به‌عنوان کسی که کار اپوزیسیون نظام را انجام می‌دهد، یاد شد و این نکته هم هنگام صدور مجوز قابل تأمل است.

او افزود: اگر تمهیدات و مقدمات برگزاری یک تجمع به دور از اغتشاش فراهم شود و درخواست‌کنندگان متعهد شوند که در تجمع به صورت آرام به بیان مطالبات و اعتراضات بپردازند، به نحوی که به نظام، اموال عمومی و کشور ضرر و زیانی وارد نشود، اشکالی ندارد.

این فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با این‌که در‌ سال ۸۸ هم افرادی درخواست تجمعات قانونی را داشتند اما وزارت کشور دولت احمدی‌نژاد هیچ پاسخی نداد،‌ گفت: دنبال این هستند که اگر مجوز داده نشود، مظلوم‌نمایی کنند و اگر اجازه پیدا کنند، با بازگوکردن خواسته‌ها و بیان برخی اعتراضات که ادبیات و نوع آن بر کسی پوشیده نیست، به مطامع خود دست پیدا کنند. آنها از هر فرصتی استفاده می‌کنند، زمانی با بست‌نشینی در حرم حضرت عبدالعظیم و زمانی هنگام ثبت‌نام در انتخابات و اکنون هم که فضایی پیش آمده، قصد دارند از این فرصت تحت لوای حمایت از مردم به نفع خود استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید