رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کنار یکدیگر منتشر شد

  • آرشیو
  • شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۱۹
    کد خبر :210318

رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9 & Galaxy S9) این دو گوشی را کنار یکدیگر نشان می‌دهند. همچنین تاریخ فروش پرچمدارهای جدید سامسونگ نیز لو رفته است.

چند روز پیش بود که سامسونگ رسما تایید کرد اعضای خانواده گلکسی اس 9 را در نمایشگاه MWC 2018 که کمتر از 1 ماه دیگر در بارسلونا برگزار می‌شود معرفی خواهد کرد. در حال حاضر، این شرکت نمی‌خواهد هیچ چیزی به جز آنکه دوربین پرچمداران جدید خانواده گلکسی S تغییر کرده است، سخن بگوید. به هر حال رندرها و حتی ویدیوهایی منتشر شده است که می‌تواند به ما بگوید طراحی این دو گوشی تفاوت چشمگیری با نسل پیشین خود یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نخواهند داشت.


رندرهای جدید گلکسی اس 9 از حاشیه‌های مربعی شکل گوشی خبر می‌دهند

اگر تردید دارید که قاب جلویی این دو گوشی جدید سامسونگ به چه شکل است، ساعاتی پیش رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به دست ما رسیده است که این دو گوشی بلند قامت را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که این رندرهای جدید در ارتباط با معرفی پرچمداران جدید سامسونگ هستند (سامسونگ ممکن است بعد از مراسم معرفی از این دو استفاده کند). از آنجایی که رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس توسط سایت Venture Beat و ایوان بلس (افشاگر مشهور حوزه تکنولوژی که تا به امروز رندرهای بسیاری از گوشی‌ها را لو داده است) منتشر شده است، شانس این که این رندرها شبیه به محصول نهایی خانواده Galaxy S9 باشند بسیار زیاد است.

متاسفانه رندرهای جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تنها نمای جلویی این دو گوشی را به تصویر کشیده‌اند، اما ما می‌دانیم به لطف یک اسکنر اثر انگشت، قاب پشتی آن‌ها متفاوت از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهند بود. یکی دیگر از نکات قابل ذکر، دوربین تک لنزی در مدل 5.8 اینچی گلسی اس 9 و حضور یک دوربین دولنزی در مدل 6.2 اینچی گلکسی اس 9 پلاس است.
مشخصات فنی و زمان عرضه

گفته می‌شود مدل آمریکایی این دو گوشی همراه با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به عرضه درخواهند آمد. همچنین گلکسی اس 9 از یک رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی برخوردار است، در حالی که برادر بزرگ‌تر آن به یک رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی تجهیز خواهد شد.

به گزارش گجت نیوز با توجه به تاریخ درج شده بر روی نمایشگر این دو گوشی در رندر جدیدشان، سامسونگ احتمالا فروش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را از 16 مارس (25 اسفند) آغاز خواهد کرد. آن‌ها گران قیمت ترین گوشی های سری گلکسی S سامسونگ در طول تاریخ خواهند بود؛ هرچند هنوز قیمت دقیق آن‌ها اعلام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید