استفاده از سیستم‌های آماری روزآمد، از اهم وظایف مسئولین ارائه دهنده آمار است

    کد خبر :21008

آمار و اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین ابزار ارزیابی عملکرد گذشته، حال و برنامه‌ریزی برای آینده و یکی از عوامل اصلی سیاستگذاری و مدیریت در هر سازمان محسوب می شود.

به گزارش بازتاب به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید مؤمنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران که در گردهمایی مسئولان ارایه آمار و گزارش‌های شرکت های گاز استانی سخن می‌گفت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: توسعه و بهبود سامانه های آماری و اطلاع رسانی، مبین استفاده از خلاقیت های فردی و سازمانی هدفدار با تکیه بر توان علمی و عملی متخصصان این امر است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش آمار و گزارش‌ها در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و برنامه‌ریزی‌های آتی شرکت، گفت: ارائه گزارش‌های دقیق و به‌هنگام و همچنین استفاده از سیستم های آماری به روز، از اهم وظایف مسولین ارائه دهنده آمار است و در تصمیم‌گیری‌های آتی شرکت بسیار مؤثر خواهد بود.

بنا بر این گزارش، در این گردهمایی همچنین مهندس هاشمی ملایری، رییس امور بهره برداری گفت: سرعت، دقت و صحت اطلاعات در تصمیم گیری های کلان شرکت ملی گاز بسیار مهم و موثر بوده که می بایست مدنظر همکاران قرارگرفته و اطلاعات مورد نظر بصورت سیستمی در دسترس همکاران مرتبط قرار گیرد.

در پایان گردهمایی، مومنی و هاشمی ملایری به پاس خدمات همکاران در پشتیبانی و ارائه آمار صحیح و به هنگام سامانه مدیریت گازرسانی، با اهدای لوح تقدیر و جوایز از آنها تقدیر و تشکر کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید