پیگیری موضوع آتش‌سوزی مخزن نفت در بندرعباس

  • حوادث
  • پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ۱۹:۲۴
    کد خبر :209592

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: به طور حتم موضوع آتش سوزی در مخزن نفتی یکی از شرکت های غرب بندرعباس و وضعیت درمان مصدومین حادثه پیگیری خواهد شد.

«احمد مرادی» در عیادت از یکی از مصدومان این حادثه در بیمارستان شهید محمد بندرعباس، در گفت و گو با ایسنا، افزود: به طور حتم باید ابعاد این حادثه بررسی تا از رخ دادن همچنین حوادثی در آینده نیز جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه این حادثه می توانست خسارت وسیع تری را به دنبال داشته باشد، اضافه کرد: تلاش نیروهای امدادی و آتش نشانی در اطفا این آتش سوزی قابل تقدیر است اما باید با رعایت تمامی نکات ایمنی از جمله HSE سعی کنیم همچنی حوادثی دیگر رخ ندهد زیرا ممکن است خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

مرادی با اشاره به اینکه تیم پزشکی از زمان حادثه مصدومین را تحت درمان قرار داده اند، عنوان کرد: یکی از مصدومین دچار سوختگی با درصد بالای 60 شده که خوشبختانه پزشکان تاکنون توانسته اند از شدن جراحت بکاهند و امیدوارم این روند درمانی نیز تا سلامتی کامل ادامه داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان اظهار کرد: به طور حتم ابعاد این موضوع در مجمع نمایندگان بررسی تا با پیش بینی های لازم بتوانیم از تکرار این حوادث جلوگیری کنیم.

«عبدالرضا لطفی» 36 ساله اصالتأ کرمانی است که بر اثر آتش سوزی مخزن نفتی یکی از شرکت های غرب بندرعباس هم اکنون در بیمارستان شهید محمدی بستری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید