وضعیت شبکه برق خوزستان عادی است

    کد خبر :209495

‌مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان با اشاره به وقوع مه غلیظ و خاموشی های پراکنده در برخی از نقاط استان، گفت: در حال حاضر وضعیت شبکه کاملا عادی است و گزارشی از خاموشی در هیچ نقطه ای از استان وجود ندارد.

کامران حدادی در گفت و گو با ایسنا‌، اظهار کرد: در پی رطوبت ۱۰۰ درصدی و مه غلیظ در برخی مناطق جنوبی خوزستان، خاموشی‌های پراکنده‌ای در چند نقطه از جمله شادگان و برخی خطوط برق منتهی به هویزه رخ داد .وی افزود: بلافاصله با تجهیز گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع برق خوزستان برای عادی سازی شبکه برق تلاش‌های لازم صورت گرفت تا مشکل برق این شهرستان‌ها هرچه سریعتر حل شود‌.

مدیر روابط عمومی توزیع برق خوزستان تصریح کرد: در همین رابطه با تلاش‌هایی که در ماه‌های گذشته برای شستشوی مقره‌ها، خطوط، زدودن گردوغبار از روی آن ها و تعویض مقره‌ها صورت گرفت، علیرغم رطوبت ۱۰۰ درصدی، شبکه با مشکل و شوک خاصی مواجه نشد و خاموشی‌های پراکنده نیز به سرعت رفع شد‌.

حدادی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت شبکه کاملا عادی است و گزارشی از خاموشی در هیچ نقطه‌ای از استان وجود ندارد‌.

مدیر روابط عمومی توزیع برق خوزستان خاطرنشان کرد: در همین رابطه ضمن پوزش از مردم خوزستان برای هر گونه نارسایی شبکه برق در شب گذشته و صبح امروز این اطمینان داده می‌شود که برای تامین و توزیع برق پایدار از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد شد‌.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید