پیامی که یکی از سران فتنه برای رئیس جمنا فرستاد/حمایت اصولگرایانه از اتاق شیشه‌ای حسن روحانی

    کد خبر :209367

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: عیدی چهل سالگی انقلاب باید بازنشستگی مسئولینی باشد که کاری نمی‌کنند تا نیروهای توانمند بر سر کار بیایند.

محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه، 5 بهمن) در هفتمین کنگره حزب متبوعش با بیان اینکه شعار کنگره امروز “وحدت نیروهای انقلابی و انسجام ملی” است، گفت: براساس تدابیر ولایت‌فقیه، کشورمان توانسته است تا این حد امن و ایمن باشد؛ چه کسی را غیر از رهبری می‌شناسیم که درد مردم را بفهمد و از محرومان حمایت کند؟ در فتنه 88 ایشان پای رأی ملت ایستادند، در فتنه 96 هم دیدیم که در بین مسئولین، اپوزیسیون نداشتیم، چرا که فهمیدند با رأی ملت، اگر کسی مخالفت کند، با او برخورد قاطع می‌شود.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشورهای دنیا، امروز به دلیل رهبری‌های حکیمانه به ایران امید بستند و باید بپذیریم، گفت: بسیاری از مسئولان در حد حرف، اقتصاد مقاومتی را انجام دادند، اما متأسفانه کترینگ غذای قطار هم را به اتریش دادند، اگر اعتقاد به توان داخل داشته باشیم، مشکلات حل می‌شود، اما با میزبانی کردن از شرکت‌های اروپایی مشکلات حل نمی‌شود، قرارداد 11 صفحه‌ای می‌نویسند، اما 150 اشتباه بزرگ و کوچک در آن است، اکثر قراردادها محرمانه است و کارشناسان نمی‌توانند درباره آنها اظهارنظر کنند. 10 فاز پارس جنوبی را در دوران تحریم، خودمان در داخل کشور انجام دادیم، اما الآن باید منت شرکت‌های اروپایی، آمریکایی و اسرائیلی را بکشند و یا سراغ شرکت‌هایی می‌روند که به دلیل رشوه دادن در اروپا هم بدنام هستند.

به گزارش تسنیم وی با اشاره به زمزمه‌های مذاکره بر سر توان موشکی، گفت: ملت ما هیچگاه حاضر نیست بر سر امنیت مذاکره کند، چرا که نتیجه آن را دیده است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از رئیس‌جمهور می‌خواهیم که مسئولینی که اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند را کنار بگذارد، افزود: عیدی چهل سالگی انقلاب باید بازنشستگی مسئولینی باشد که کاری نمی‌کنند و نیروهای توانمند بر سر کار بیایند؛ ما از طرح اتاق شیشه‌ای روحانی حمایت می‌کنیم و اگر با فقر و فساد و تبعیض برخورد شود، کسی نمی‌تواند از مطالبات مردم سوء‌استفاده کند.

وابسته به یهود و نصاری نمی‌تواند از حزب‌الله باشد

حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، 5 بهمن) در هفتمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در قرآن مجید که ملاک اصلی عمل ماست، دو حزب بیشتر نداریم؛ حزب‌الله و حزب‌الشیطان، شاخصه‌های این دو حزب در قرآن بیان شده است، هر تجمعی هم ذیل حزب‌الله تشکیل شود بر حق است و اگر از آن شاخص‌ها خارج شویم، حزب‌الشیطان است.

اهم اظهارات وی را بخوانید؛

* مقام‌پرستی و جاه‌پرستی نوعی شرک است، اگر حزب تبدیل به بُت شود و اینکه بگوییم هرکس جزو حزب ما نبود، بد است و اگر بود، خوب است، نوعی شرک است. اگر هریک از اینها در عرض ولایت خدا قرار گرفت، خروج از چارچوب حزب‌الله است. تشکل و تجمع برای خدمت به دین خدا، خوب است، اما این تشکل باید در ذیل شاخص حزب‌الله باشد و هر نوع تولی در عرض تولی خدا و رسولش، به‌نوعی شرک است. در چارچوب حرف‌های امام(ره) اسمی از حزب پیدا نمی‌شود، هرکس مدعی خط امام(ره) هم باشد، اما وابستگی به یهود و نصاری داشته باشد، نمی‌تواند از حزب‌الله باشد.

* “بعد از پاره کردن عکس امام(ره) در روز 16 آذر، بنده در دانشگاه تهران، پس از نماز جمعه، این آیات را خواندم و مردم یکپارچه، خواستار اعدام سران فتنه شدند”، یکی از سران فتنه برای من پیام فرستاد که “انتظار نداشتم حکم اعدام مرا صادر کنی”، و من پیام دادم “به وی بگویید که این مردم بودند که آیات را بر شما تطبیق دادند”.

* سران فتنه مرز خود را با یهود و نصاری و اسرائیل و آمریکا جدا نکردند و حتی به هتک‌حرمت‌کنندگان روز عاشورا هم “خداجو” گفتند، حتی با امثال سروش که وحی را کلام پیامبر می‌دانند هم مرزبندی نکردند. هیچ‌کدام از فتنه‌گران مرز خود را با جریان‌هایی که در تقابل با دین هستند، جدا نکردند و انتظار داشتیم در حداقلی این مرزبندی جدا شود؛ در قرآن از ابتدا، همه مرزبندی‌ها بین اسلام و کفر و نفاق است، مگر می‌شود انسان این مرزبندی‌ها را رعایت نکند؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید