فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد

مرزبانی، مسئول استیفای حقوق حاکمیت و مرزنشینان

    کد خبر :209324

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به نقش محوری افسران رابط در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نیروی انتظامی، گفت: فعالیت افسران رابط در تقویت روابط دیپلماسی با کشورهای همسایه مفید و کار آمد است.

به گزارش ایسنا، سردار “قاسم رضایی” در دیدار با افسران رابط ناجا، گفت: ایران با 15 کشور همسایه مرز مشترک دارد که روابط با این کشور ها باید به صورت هوشمندانه و مقتدرانه باشد و شناسایی آسیب ها، تهدیدات و ظرفیت های امنیتی، نظامی و انتظامی از الزامات افسران رابط است.

وی، یکی از وظایف ذاتی مرزبانی را ارتباط با کشورهای همسایه عنوان و بیان کرد: بر همین اساس، در نیروی انتظامی و مرزبانی، مرزبان درجه یک و درجه 2 تعریف شده و شما افسران رابط حلقه وصل مرزبانی با کشور های همسایه هستید.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه افسران رابط، نماینده ناجا و مرزبانی در ارتباط با فرماندهان مرزی کشورهای همسایه هستند، تصریح کرد: ما مسئول استیفای حقوق حاکمیت و مرزنشینان هستیم.

رضایی با اشاره به استفاده از تجربیات سایر کشورها در بحث کنترل مرزها، خاطر نشان کرد: استفاده از تجربیات سایر کشورها که مرزهای پهناوری دارند می تواند در معماری مرزهای کشور به ما کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در پایان ضمن تقدیر از افسران رابط ناجا، بر افزایش تعاملات و روابط بین المللی با کشورهای همسایه تأکید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید