طرح ابتدایی نوکیا 10 منتشر شد؛ دوربین 5 گانه و چیپست اسنپدراگون 845

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۵۰
    کد خبر :208630

ظاهرا گوشی مجهز به دوربین 5 گانه نوکیا که چندی پیش خبر از رویت آن دادیم، نوکیا 10 (Nokia 10) نام خواهد داشت و در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا معرفی می‌شود.

به تازگی ما شنیده‌ایم که نوکیا، اچ ام دی گلوبال و فاکس کان در حال کار بر روی یک دوربین با لنزهایی 5 گانه هستند. حال یک رسانه چینی ادعا می‌کند که نمودار خامی از این گوشی در دست تولید را دیده است. ظاهرا این گوشی 5 دوربینه نوکیا 10 نام دارد، اگر چه هنوز هیچ چیزی به طور 100 درصد قطعی نیست.

به گزارش گجت نیوز هنوز مشخص نیست که آیا این نمودار واقعی است یا خیر، اما همانطور که گفتیم این نمودار بسیار خام است و هنوز با تنها رسم چند خط، کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد. البته در گذشته هم ما دیده‌ایم که نوکیا سرمایه گذاری خوبی را بر روی دوربین گوشی های خود انجام می‌دهد،‌ به طور مثال می‌توان به گوشی PureView آنها با دوربینی قدرتمند و عجیب و غریب برای زمان خود اشاره کرد؛ بنابراین آن‌ها با همکاری اچ ام دی به قدر کافی به بلوغ فکری و طراحی رسیده‌اند که بتوانند یک گوشی 5 دوربینه را به تولید برسانند.

همانطور که احتمالا مستحضر هستید، اچ ام دی متعهد شده است که خبر بسیار عالی را از برند نوکیا در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا به علاقه‌مندان این کمپانی اعلام خواهد کرد. ما امیدواریم خبر خوبی که اچ ام دی می‌خواهد به ما بدهد، معرفی یک گوشی پرچمدار بالارده از سوی نوکیا باشد. به هر ترتیب باید هنوز هم احتمال داد که این طرح می‌تواند زاییده ذهن یک طرفدار نوکیا باشد.

لازم به ذکر است نمایشگاه MWC 2018 از 7 الی 10 اسفند ماه در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد و در آن شرکت‌های پرآوازه گوشی ساز از سراسر جهان، جدیدترین دستاوردهای خود را به معرض عموم درخواهند آورد. نوکیا از همین حالا دعوتنامه‌های مختص رویداد کنفرانس خبری خود در این نمایشگاه را برای تاریخ 25 فوریه (6 اسفند ماه)، درست یک روز پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل برای اصحاب رسانه ارسال کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید