اشتباهی ایجاد شده در دیدار روسای مجلس ایران و سنگال مغرضانه نبود

    کد خبر :208617

پایگاه اطلاع رسانی دولت (le soleil) در سنگال با اشاره به انتقادات اخیر مبنی بر استفاده از پرچم کامرون در ملاقات رئیس مجلس ایران و سنگال، بحث و جدل در این خصوص را فاقد اهمیت دانست و نوشت: این مسئله ناشی از اشتباه تشریفات مجلس ایران بوده و متعاقب آن عذرخواهی نیز شده است.

به گزارش بازتاب ،پایگاه اطلاع‌رسانی دولت (le soleil)، در سنگال با اشاره به انتقادات اخیر مبنی بر استفاده از پرچم کامرون در ملاقات رئیس مجلس ایران و سنگال، بحث و جدل در این خصوص را فاقد اهمیت دانست و نوشت: این مسئله ناشی از اشتباه تشریفات مجلس ایران بوده و متعاقب آن عذرخواهی نیز شده است. اما این برداشت‌های مغرضانه نمی‌تواند موفقیت غیرقابل انکار سفر مصطفی نیاس برای دیپلماسی سنگال را تحت‌الشعاع قرار دهد.

این سایت ، سفر رئیس مجلس سنگال به تهران را به دو دلیل، نخست؛ به دلیل استقبال از رییس مجلس سنگال در ایران و ملاقات با مقامات عالی رتبه ایرانی از جمله رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزیر امور خارجه و دوم، به دلیل انتخاب آقای محمد قریشی نیاس (نماینده مجلس سنگال) به عنوان دبیرکل اتحادیه پارلمان های کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC)، یک توفیق غیرقابل انکار برای دیپلماسی این کشور توصیف می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید