شمارش معکوس برای پایان پرونده فساد شاهزادگان سعودی آغاز شد

    کد خبر :208315

یک روزنامه عربستانی گزارش داده است که شمارش معکوس برای پایان دادن به پرونده فساد اقتصادی شاهزادگان و مسئولان سابق دولتی این کشور آغاز شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از روزنامه سبق عربستان، شمارش معکوس برای بستن پرونده فساد اقتصادی شاهزادگان سعودی و مسئولان دولتی سابق این کشور آغاز شده است.

این روزنامه گزارش داده است که اغلب متهمان پرونده های فساد با پرداخت غرامت مالی و آزادی از زندان موافقت کرده اند و به همین ترتیب اتهامات وارد شده به آنها نیز ساقط شده و آنها آزاد شده اند. بر اساس این خبر اغلب این متهمان غرامت های خود را از طریق مبالغ نقدی یا املاک و دارایی های غیرنقدی پرداخت کرده اند اما هنوز ۹۵ نفر دیگر در ارتباط با این پرونده ها در زندان بسر می برند.

روزنامه سعودی سبق به نقل از دادستان عربستان مدعی شده است که این افراد از تمام حقوق قانونی خود برخوردار بوده اند و همه آنها از داشتن وکیل بهره برده اند و پس از آزادی هم محدودیتی برای آنها اعمال نشده است. به این ترتیب باقی متهمان اگر موافق پرداخت غرامت مالی نباشند باید با دادستانی کل عربستان به اتهام فساد اقتصادی مواجه شوند.

پیشتر «سعود المعجب» دادستان عربستان به خبرگزاری بلومبرگ گفته بود که عربستان احتمالا ۱۰۰ میلیارد دلار از این پروژه درآمد کسب خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید