پلی‌استیشن 4 بالاخره هک شد!

    کد خبر :208139

پلی‌استیشن 4 سال بسیار خوبی را سپری کرده است ولی به نظر می‌رسد که 2018 به خوبی برای این کنسول پیش نرود و با مشکلاتی روبه رو شود و هک شدن پلی‌استیشن 4 یکی از موضوعات بسیار مهم است.

با اینکه هنوز زود است این را بگوییم ولی به نظر می‌رسد که کنسول بسیار محبوب پلی‌استیشن 4 با موفقیت هک شده است. در اواخر ماه دسامبر بود که گزارش‌هایی مبنی بر هک شدن نسخه سیستم عامل 4.05 پلی‌استیشن 4 منتشر شد که اجازه می‌دهد کنسول بازی‌های خریداری نشده را اجرا کند. البته ما چنین صحبت‌هایی را پیش از این نیز شنیده بودیم ولی به نظر می‌رسد که این بار همه چیز جدی‌تر بوده و واقعا این کنسول هک شده است.

این گروه برنامه PS4HEN را منتشر کرده‌اند که اجازه می‌دهد بکاپ بازی‌ها را بر روی کنسول بارگزاری کنید. شخصی با نام کاربری Andrew2007 در یوتیوب موفق شده از این برنامه استفاده کند و شما می‌توانید ویدئوی آن را در زیر مشاهده کنید:

به گزارش گجت نیوز با این روش باز‌ی‌هایی مثل World of Final Fantasy ،Uncharted 4: A Thief’s End ،Grand Theft Auto V ،Diablo III: Reaper of Souls و Dying Light اجرا شده‌اند و به زودی تعداد این بازی‌ها بیشتر نیز خواهد شد.

همچنین هکران متوجه شده‌اند که در سیستم عامل پلی‌استیش 4 یک شبیه‌ساز برای پلی‌استیشن 2 وجود دارد و با استفاده از آن توانستند بازی‌های Klonoa 2 و Shinobi را اجرا کنند.

سونی هنوز در این مورد صحبتی نکرده است و باید دید واکنش آن‌ها به این موضوع چه خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید