رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد

کمک 2 میلیارد تومان مردم قم به زلزله‌زدگان کرمانشاه

    کد خبر :207999

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: مردم قم از طریق جمعیت هلال احمر 2 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان کرمانشاه اهداء کردند.

به گزارش  ایسنا، دکتر رضا اندام امشب در آئین بزرگداشت خدمات داوطلبان هلال احمر استان قم عنوان کرد: در زلزله اخیر بالغ بر 60 میلیارد تومان کمک نقدی و 80 میلیار تومان غیر نقدی در کشور جمع آوری شد که در این میان مردم قم از طریق جمعیت هلال احمر 2 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان اهداء کردند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر قم در زلزله اخیر در کرمانشاه حضور گسترده ای داشتند و خدمات ارزشمندی را به آسیب دیدگان ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضور جوانان در جمعیت یک سرمایه بزرگ اجتماعی است که باید این سرمایه حفظ شود در این راستا صرف وقت و انرژی برای کمک به مردم دارای ارزشی بسیار بالا می باشد. قرار شد از منابع مالی و نقدی از کمک های مردمی به خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند در ازای هر نفر مبلغ 5 میلیون تومان اهداء شود. همچنین به نوزادانی که در ده روز بعد از زلزله به دنیا آمدند نیز از محل کمک های مردمی برای هر یک 5 میلیون تومان پرداخت می شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: حوزه داوطلبان کاری سخت و دشوار است اگر داوطلبان در صحنه نباشند به تنهایی کاری از دست دولت برای ساماندهی امور آسیب دیدگان بر نمی آید. خوشبختانه در قم علاوه بر داوطلبین، خیرین نیز پیشتاز بوده اند و از این نظر قم می‌تواند الگوئی برای کشور باشد. افرادی که کار خالصانه انجام می دهند هیچ گاه با بی توجهی مدیران دلسرد نشوند و ضعف مدیریتی را در فعالیت های خود اثر گذار نبینند.

استاندار قم گفت: مشارکت جمعیت هلال احمر در کمک رسانی به زلزله اخیر و در خدمت رسانی به آسیب دیدگان بسیار اثر گذار بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سید مهدی صادقی امشب در آئین بزرگداشت خدمات داوطلبان هلال احمر استان قم عنوان کرد:جمعیت هلال احمر با حضور موثر خود در عرصه های امداد و نجات نقش آفرینی می کنند. خوشبختانه مشارکت جمعیت هلال احمر در زلزله اخیر و در خدمت رسانی به آسیب دیدگان بسیار اثر گذار بود.

وی بیان کرد: مدیریت و انسجام این جمعیت و همچنین مدیریت بحران آثار و برکات خوبی در عرصه خدمت به مردم در این حادثه داشت. استان قم سهم خوبی در کمک های مالی و معنوی به آسیب دیدگان داشت این حضور بی منت قابل ستایش و قدردانی است. جوانان با چنین اقدامات خیر خواهانه‌ای در ارتقای معنویت و تعالی روحیه خود گام برمی دارند و بی‌شک این‌ها عنایت خداوند است و نصیب هر کس نمی شود. حضور پر نشاط و پر انگیزه شما موجب می شود در شرایط بحرانی با کمترین دغدغه ای مواجه باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید