مذاکره برای «هیس! پسر‌ها فریاد نمی‌زنند»

    کد خبر :207315

کارگردان «زیر سقف دودی» این روزها مشغول تحقیق و نگارش روی فیلمنامه ای با موضوع مهاجرت است

پوران درخشنده درباره فعالیت های حال حاضر خود به بانی فیلم گفت: «از چندی پیش نگارش فیلمنامه ای با موضوع مهاجرت را آغاز کرده ام و پس از انجام تحقیقات مفصل میدانی از منابع مختلف که با این موضوع سر و کار دارند، هم اکنون طرح اولیه فیلمنامه آماده شده است».

وی افزود: «این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، به زندگی انسان هایی می پردازد که خواسته یا ناخواسته تصمیم به مهاجرت می گیرند. در واقع فیلم به مثبت و یا منفی بودن مهاجرت نمی پردازد و تنها به واکاوی این مقوله تمرکز دارد. مسئله ای که طی چند سال اخیر براساس آمارها افزایش بی رویه ای داشته و بسیاری از انسان ها با مهاجرت به یک سرزمین دیگر دچار بحران هایی در زندگی شان می شوند».

این کارگردان در ادامه درباره زمان دقیق ساخت فیلم جدید خود نیز گفت: «پس از اتمام کامل نگارش فیلمنامه برای دریافت پروانه ساخت اقدام خواهم کرد. با توجه به زمانی که تا پایان نگارش باقی مانده به احتمال فراوان تولید این فیلم به اوایل سال آینده موکول خواهد شد».

درخشنده در پایان درباره وضعیت فعلی پروانه ساخت «هیس پسرها فریاد نمی زنند» نیز گفت: «این فیلم در همان مرحله پروانه ساخت متوقف مانده و همچنان پاسخ روشنی نیز دریافت نکرده ام. در نگارش «هیس پسرها فریاد نمی زنند» نگاهی آسیب شناسانه داشته ام و در فیلمنامه بیشتر بخش تربیتی ماجرا مورد توجه قرار گرفته است. اگر چه قرار است دوباره با سازمان سینمایی در روزهای پیش رو مذاکراتی داشته باشم و امیدوارم در نهایت نتیجه این مذاکرات رضایتبخش باشد. با این حال در صورتی که رایزنی ها به نتیجه ای نرسد به سراغ ساخت فیلم جدیدم خواهم رفت».

آخرین ساخته سینمایی درخشنده فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» است که اواخر بهار امسال با بازی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درآمد و با استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان مواجه شد.

بانی فیلم: درخشنده در کارنامه خود کارگردانی فیلم های سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند»، «خواب های دنباله دار»، «بچه های ابدی»، «رویای خیس»، «شمعی در باد»، «عشق بدون مرز»، «زمان از دست رفته»، «عبور از غبار»، «پرنده کوچک خوشبختی» و «رابطه» را نیز دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید