امضای تفاهم نامه بین نفت پاسارگاد و شرکت ملی نفتکش

    کد خبر :20509

شرکت نفت پاسارگاد و شرکت ملی نفتکش ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایلنا، شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت نفت پاسارگاد با هدف ایجاد شرکت مشترک و استفاده از ظرفیت های فیمابین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه بین فریدون درویش زاده، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد و مهندس سیروس کیان ارثی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران امضا شد.

شرکت ملی نفتکش ایران اولین و قدیمی ترین ناوگان غرب آسیا و خاورمیانه است که با داشتن 62 فروند کشتی با ظرفیت حمل 15.5 میلیون تن مواد نفتی نقش به سزایی در اقتصاد ایران اسلامی دارد.

کیان ارثی، مدیرعامل این شرکت، در این جلسه هم افزایی و یکپارچگی داخلی را در راستای اقتصاد مقاومتی ارزیابی کرد و افزود: همه ما سیاست های اقتصاد مقاومتی را دنبال کرده و خدا را شاکریم که در این مسیر حرکت می کنیم.

وی هم چنین افزود: ما همه در یک کشتی قرار داریم که امیدواریم همه با هم به سر منزل مقصود برسیم.

درویش زاده، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد نیز با بیان اینکه اکنون دولت تدبیر و امید شرایط مناسبی ایجاد کرده است این تفاهم نامه را در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: شرکت نفت پاسارگاد در مسیر درستی در حال حرکت است و برای استفاده از تمام ظرفیت خود چشم به بازار صادراتی دوخته است تا از محدودیت ها رها شود.

وی افزود: با هم افزایی و عملی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی می توانیم  به همه آنچه می خواهیم و همه آنچه در شأن مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است دست یابیم.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با اشاره به بازار صد میلیون تنی قیر جهان گفت: ما با ایجاد این شرکت، قیر را در حداقل زمان ممکن و در مقصد مورد نظر مشتری تأمین می نماییم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید