کرباسچي: خبرهاي خوبي در راه است

    کد خبر :20472

غلامحسين کرباسچي در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار کرد: رأي همه مردمي که به ليست اميد رأي دادند، علي‌القاعده دو جنبه دارد، يک جنبه آن، سياسي است که به هرحال در انتخابات اخير، مردم در يک جبهه‌اي قرار گرفتند و خود را در يک مجموعه سياسي تعريف کردند.وي افزود: جنبه ديگر رأي مردم، مطالباتي است.

بالاخره مشکلاتي در شهر وجود دارد و اعضاي جديد شورا بايد قدم‌هايي در اين رابطه بردارند. وضعيتي که شهرداري بنابر آنچه شنيدم دارد بايد تصحيح شود. وضعيت داخلي شهرداري به لحاظ بدهکاري ها، انبوه کارکناني که خيلي هزينه اجرايي را بالا مي‌برند، بايد تغيير کنند. در واقع نبايد انگيزه‌هاي ديگري در خدمات شهرداري مدنظر باشد.کرباسچي با بيان اينکه “اعضاي جديد شورا بايد براي مردم فعاليت کنند”، گفت: اميدوارم در شوراي آينده کسي نخواهد براي آينده خود و مجموعه‌اش فعاليت کند.

همه بايد در شورا و شهرداري تلاش کنند که شهر قابل تحمل‌تر و براي زندگي مردم قابل قبول‌تر اداره شود.دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي افزود: نگاه شهرداري نيز بايد تصحيح شود و شهر به مکاني قابل تحمل‌تر براي مردم تهران تبديل شود؛ چه از لحاظ زيست‌محيطي، چه از لحاظ مسائل اجتماعي و فرهنگي و غيره.
کرباسچي در ادامه در پاسخ به اينکه “آيا فعاليت قاليباف در شهرداري تهران به پايان کار خورد رسيده است؟”، گفت: بله، قطعاً چنين است و شورا فرد ديگري را انتخاب خواهد کرد.وي در پاسخ به اينکه “چه کساني بعنوان شهردار آينده تهران مطرح هستند”، اظهار کرد: بالاخره اين بستگي به اعضاي شوار شهر دارد. دوستان بايد پس از بررسي و مشورت به گزينه مدنظر خود برسند.کرباسچي با بيان اينکه “محسن هاشمي از گزينه‌هاي شهرداري تهران است، گفت: محسن هاشمي اگر تمايلي داشته باشد، باتوجه به سابقه و فعاليتي که داشته چه در مترو چه در حوزه شهري، از گزينه‌هاي شهرداري تهران است.
وي افزود: البته شخصيت‌هاي مختلفي براي شهرداري تهران وجود دارد. من فکر مي‌کنم اين شورا ديگر خود بايد پس از مشورت‌ها و بررسي‌ها تصميم خود را بگيرد. ان‌شاءالله اتفاقات خوبي در راه است.کرباسچي در پاسخ به سؤالي در مورد شکست قاليباف در رياست جمهوري و شورا و آينده سياسي‌اش، گفت: آينده سياسي ايشان دست خودش است. همه که نبايد رئيس‌جمهور يا شهردار شوند. ايشان مي‌تواند در عرصه‌هاي ديگر فعاليت کند.وي افزود: قبلاً هم گفته‌ايم، ايشان نبايد براي رياست جمهوري طبق محسابات عقلايي خود را مطرح مي‌کرد، چراکه دوبار در صحنه وارد شده و موفقيتي نداشته است و علي‌القاعده اين تجربه را نبايد تکرار کند. پيش از آقاي قاليباف، افراد ديگري هم در اين زمينه وارد شدند به صورت پي‌درپي شکست خوردند. اين بايد تجربه‌اي براي آقاي قاليباف مي‌شد. حالا به هر دليل، ايشان آمد و به آب و آتش زد اما به موفقيت نرسيد. ان‌شاءالله در جاي ديگر و موقعيت ديگر بتواند موفق شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید