فرصت ثبت نام در دانشگاه فنی و حرفه ای امروز پایان می یابد

    کد خبر :20196

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: ساعت 24 امروز (یکشنبه) آخرین فرصت ثبت نام برای دوره های کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای سال است.حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به داوطلبانی
که تاکنون موفق به ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی سال 1396 نشده اند؛ توصیه می شود تا 31 اردیبهشت ماه نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه خود اقدام کنند.
وی گفت: پذیرش در 31 رشته مورد پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی سال 1396 به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) و پذیرش در 11 رشته به صورت با آزمون صورت می گیرد.
توکلی با تاکید بر اینکه ظرفیت نهایی پذیرش 294 هزار و 684 نفر است، افزود: تا ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه) تعداد 121 هزار و 748 نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1396 در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.
وی یادآور شد: تمام داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی واختصاصی می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند و در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، به عنوان داوطلب مقطع کاردانی منحصرا در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و کد رایانه ای چهار رقمی دیپلم خود متقاضی ادامه تحصیل شوند.
توکلی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1396 در رشته هایی که پذیرش در آنها با آزمون است در روز جمعه 13 مرداد 96 برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند از روز سه‌شنبه 10 مرداد 96 تا روز پنجشنبه 12 مرداد 96 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: نتایج نهایی پذیرش در رشته های باآزمون و بدون آزمون در دهه آخر شهریورماه 96 اعلام می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید