رئیس جمهور سریعا به وزیر خارجه آمریکا پاسخ دهد

    کد خبر :20078

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی بیان داشت: می‌خواهیم که سریعا به وزیر امورخارجه آمریکا جوابی درخور بدهید گویی این آقا نمی‌داند که ایرانیان نیروهای نظامی خود ازجمله سپاه و ارتش را ارج می‌نهند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی منتخب ملت در انتخابات ریاست جمهوری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی در انتخابات، بیان داشت:  می‌خواهیم که سریعا به وزیر امورخارجه آمریکا جوابی درخور بدهید گویی این آقا نمی‌داند که ایرانیان نیروهای نظامی خود ازجمله سپاه و ارتش را ارج می‌نهند.

در ابتدای این نامه آمده است: ضمن تبریک انتخاب مجدد شما به سمت ریاست جمهوری و آرزوی توفیق خدمت به مردم ایران، خصوصا قشر محروم و مستضعف، مطلع شدیم که وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به عربستان در اظهاراتی مداخله جویانه و واهی از شما خواسته که شبکه تروریستی داخلی در ایران و توان موشکی آن را نابود کنید. همچنین دم از آزادی در ایران زده و خواستار آزاد شدن مردم ایران شده است.

در ادامه این نامه تاکید شد: ما از شما می‌خواهیم که سریعا در پاسخی قاطع این آقای متکبر و مداخله گر را سرجایش بنشانید و جوابی درخور به او بدهید. گویی این آقا نمی‌داند که ایرانیان مردمانی وطن دوست و مغرور هستند و نیروهای نظامی خود از جمله سپاه و ارتش را ارج می‌نهند و توان موشکی، که حاصل دسترنج جوانان باهوش ایرانی و بخش مهمی از توان بازدارندگی کشور است را از دست نخواهد داد.

همچنین در این نامه آمده است: این جناب آمریکایی در حالی دم از آزادی زده که در کنار وزیر خارجه یکی از بدوی ترین رژیم های جهان ایستاده و ملت ایران با انتخابات 40 میلیونی را مورد خطاب قرار می‌دهد. در پایان صریحا می‌گوییم که دانشجویان مغرور ایرانی گزافه گویی‌های سردمداران متکبر آمریکایی را تحمل نخواهند کرد و به یاد رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) مشت‌هایشان برای خورد کردن دندان‌های آمریکایی‌ها در دهانشان آماده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید