با هم باشیم، دیگر وقت کار است

    کد خبر :19772

با پایان یافتن رقابت‌های انتخاباتی و اعلام نتایج نهایی قطعا آرامش، تلاش و اتحاد تمامی نیروها و مسئولین نظام خواسته آحاد مردم برای ادامه راه پیش‌روی ایران اسلامی است.

به گزارش ایسنا، رقابت کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم پس از فراز و نشیب‌های فراوان و اعلام نتایج نهایی این انتخابات، امروز به پایان رسید. رقابت‌هایی که در این دوره بعضا به دلیل برخی انتقادهای تند  و کوبنده کاندیداها نسبت به یکدیگر  با دوره‌های قبل تفاوت‌هایی داشت.

اما اکنون رقابت‌ها تمام شده و “حسن روحانی” رئیس‌جمهور همه ۸۰ میلیون ایرانی محسوب می‌شود، پس بهترین و عقلانی‌ترین گام این است که همه رقبا، منتقدان و حتی مخالفان این دولت برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی دست به دست هم داده و برای حرکت در بهترین مسیر، رئیس جمهور منتخب و دولت دوازدهم را یاری کنند. در این راستا ضرورت دارد از گفتار تفرقه‌انگیز و دلسردکننده پرهیز شود.

آقای رئیسی؛ قطعا شما با وجود همه انتقادهایی که به عملکرد مدیریتی و اجرایی دولت یازدهم داشتید، نتیجه انتخابات را می‌پذیرید و به رقیب خود تبریک خواهید گفت، چراکه مقام معظم رهبری این کار را مصداق رفتار نجیبانه دانستند و ما از چون شمایی که خدمت آستان قدس رضوی را می‌کنید جز این انتظاری نداریم.

آقای میرسلیم؛ همانطور که در پیام خود به رییس جمهور منتخب اشاره کردید، قطعا با همراهی بیشتر شما و جریان سیاسی‌تان است که می‌توان به عملکردی حقگرایانه و استفاده از همکاران پاکدست و اتخاذ مدیریت درست رسید و قطعا توانستید با حضور در صحنه و طرح مباحث اساسی، ذهن‌های جوینده به ویژه جوانان را در گرفتن بهترین تصمیم یاری کنید.

آقای هاشمی‌طبا؛ شما قطعا به زعم بسیاری، یکی از اخلاق‌مدارترین و منصف‌ترین نامزدهای انتخاباتی بودید و همراهی‌تان با دولت دوازدهم می‌تواند مورد استقبال قرار گیرد.

سخنی دوستانه نیز با طرفداران نامزدهای انتخاباتی؛ باید بدون این‌که احساس خسارت داشته باشند، وحدت و امنیت کشور را در اولویت قرار داده و به قول رهبری با طرح مسئله برنده و بازنده خواسته‌ بدخواهان را که به جز به شکستن وحدت ملّی نمی‌اندیشند برآورده نکنند و فضای زندگی مردم را با غوغاهای تحمیلی آلوده نسازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید