دستگیری لیدرهای اغتشاشات شهرستان بروجرد

    کد خبر :193450

جانشین فرمانده انتظامی بروجرد گفت: لیدرها و عوامل نقش‌آفرین اغتشاشات بروجرد که قصد ایجاد انفجار و تخریب را داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، محمد قاسم میری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته گذشته در بروجرد آشوبگران ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی را آغاز کردند که بلافاصله از همان لحظات اول نیروی انتظامی به همراه سایر نیروهای امنیتی و بسیج وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: عده‌ای در بروجرد که توسط معاندین ساماندهی شده بودند قصد داشتند با ایجاد آشوب دست به تخریب و انفجارهایی بزنند که اجازه تخریب در بروجرد به آنها داده نشد و تعدادی از این افراد دستگیر شدند.

میری با اشاره به صدای مهیب چهارشنبه شب در بروجرد، افزود: شامگاه چهارشنبه صدایی مهیب در آخر خیابان تختی شنیده شد که به احتمال زیاد این صدای مهیب از دیگر اقدامات آشوبگران بوده اما موضوع در دست بررسی است و هنوز به‌طور قطعی مشخص نشده اما هرگونه حرکات غیرعادی که در این چند روز صورت گرفت توسط آشوبگرانی بوده که به‌صورت سازماندهی شده فعالیت داشته‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی بروجرد یادآور شد: بسیاری از این آشوبگران افرادی بودند که در داخل کشور با منافقین ارتباط داشته که در خارج از مرزها برای اجرای توطئه‌ها و آشوب‌ها سازماندهی می‌شدند که تاکنون لیدرهای اصلی این اغتشاشات در بروجرد دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: روز گذشته در اقدامی، هسته اصلی آشوب‌های شهرستان بروجرد در یکی از محله‌ها که به نام مستعار «گرگ شب» فعالیت داشت دستگیر و در هنگام درگیری مجروح شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید