غیرعادی ترین جراحی های زیبایی که عادی شده اند

    کد خبر :188737

امروزه تغییر دادن ظاهر با جراحی خیلی عادی شده مثل جراحی پلاستیک، لیپوساکشن و خیلی موارد دیگه. و جراحای پلاستیک همیشه به مشتری هاشون راهی برای تغییر ظاهر به سبک جدیدترین مد روز پیشنهاد میدن. با جراحی هایی که امروزه طرفدارهای زیادی داره آشنا شوید.

امروزه تغییر دادن ظاهر با جراحی خیلی عادی شده مثل جراحی پلاستیک، لیپوساکشن و خیلی موارد دیگه. و جراحای پلاستیک همیشه به مشتری هاشون راهی برای تغییر ظاهر به سبک جدیدترین مد روز پیشنهاد میدن. با جراحی هایی که امروزه طرفدارهای زیادی داره آشنا شوید.

کاشت مو

کاشت مو نه تنها روی سر بلکه روی صورت هم انجام می شه. به عنوان مثال امروزه آقایانی که ریش درنمیارن میتونن روی صورتشون ریش بکارن.

کاشت ماهیچه

اگه نمیخواید وقتتون رو با رفتن به باشگاه هدر بدید اما دوست دارید هیکل خوبی داشته باشید می تونید این روش ساده رو امتحان کنید. با جراحی ایمپلنت ماهیچه شاید قوی نشید اما هیکل تون حتی به درد جلد مجله ها میخوره.

چال گونه

امروزه خیلیا آرزوی چال گونه دارن و البته میتونن این رویا رو به واقعیت تبدیل کنن. چون با جراحی خیلی راحت میشه این تغییر رو توی چهره ایجاد کرد. چال گونه رو بعد از جراحی نمیشه از بین برد پس باید قبل از این کار کاملا فکراتون رو بکنید شاید ازش خسته بشید.

تغییر خط سرنوشت

خیلیا به قوانین فنگ شویی اعتقاد دارن و از روی خطوط کف دست آینده و سرنوشتشون رو می بینن. یکی از روش های عجیب جراحی تغییر دادن خطوط کف دست به منظور تغییر دادن سرنوشته. جراحا کمک می کنن خطوط سرنوشت کف دست هاتون رو عوض کنید.

بزرگ کردن ماهیچه ساق پا

با تزریق سیلیکون به ساق پا بدون ورزش هم میشه اندام ورشکاری داشت.

ناف

اگه خانم ها کوچک ترین نقصی توی ظاهرشون ببینن حاضرن برای برطرف کردنش زیر تیغ جراحی برن. جراحا حتی برای تغییر دادن مدل ناف هم پیشنهاداتی دارن چون میدونن خانم ها در مورد ظاهرشون خیلی ریزبین هستن.

کوتاه کردن انگشت ها

خانم ها حاضرن برای زیبایی هر سختی رو تحمل کنن به همین خاطر زمان پوشیدن کفش های پاشنه بلند نمیخوان به برآمده شدن استخوان ها و رگ های واریسی فکر کنن. جراحا تصمیم گرفتن با ایجاد کفی های راحتی که همیشه باهاشون میمونه کار رو براشون راحت تر کنن. برای این کار چربی بدن خودشون رو به کف پا تزریق می کنن تا حساسیت پا کمتر بشه. و همینطور به پاشنه پا بوتاکس تزریق می کنن تا بتونن ساعت ها با کفش پاشنه بلند بدون خستگی راه برن و از همه مهم تر و عجیب تر این که انگشتای پا رو کوتاه میکنن تا توی کفش های جلوباز قشنگ تر دیده بشه.

تغییر رنگ چشم

لنز تنها راه تغییر رنگ چشم نیست. جراحا با کمی شکاف روی قرنیه به مردمک چشم پروتز سیلیکون تزریق می کنن. پروتزها رنگ های مختلفی دارن. میشه پروتز رو با یه پروتز جدید دوباره تغییر داد.

فاصله لب و بینی

لب های ایرنا شایک و رزی آلیس هانتینگتون وایتلی از دید خانم ها ایده آله و برای این که شبیه اون ها بشن با جراحی فاصله بین لب و بینی رو کم می کنن.

کاشت ابرو و مژه

اکستنشن مژه و مداد کشیدن روی ابروها برای خانم ها خسته کننده ست. به همین خاطر کاشت مژه و ابرو رو انتخاب می کنن. این روش شاید دردناک باشه اما اون ها رو از اکستنش و آرایش راحت میکنه. جراحا برای کاشت مژه از موهای پشت سر استفاده میکنن.

جراحی پلاستیک صدا

برای پایین آوردن تن صدا جراحا قسمتی از غضروف حنجره رو شکاف میدن و یا این که به تارهای صوتی بوتاکس تزریق میکنن.

برای بالا آوردن تن صدا بین ماهیچه های حنجره ایمپلنت قرار می دهند و یا این که تارهای صوتی را با لیزر کوتاه می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید