صالح العاروری: ایران با حمایت از مقاومت لبنان و غزه با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کند

    کد خبر :188720

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که حمایت ایران از مقاومت هیچ‌گاه متوقف نشد و ایران با این حمایت‌ها با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کند.

به گزارش بازتاب، به نقل از پایگاه خبری رام‌الله، صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای القدس در مورد روابط ایران و جنبش حماس گفت: روابط سیاسی ایران و جنبش حماس با آغاز بهار عربی تحت تاثیر برخی مسائل قرار گرفت اما حمایت ایران از مقاومت حتی در اوج اختلافات و قطع روابط سیاسی متوقف نشد و این امر نشان دهنده جدیت ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: حمایت ایران از مقاومت ظاهری نیست بلکه حقیقی و به منظور تداوم فعالیت‌های مقاومت است و ایران با حمایت از مقاومت لبنان و غزه با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کند.

صالح العاروری با اشاره به اینکه جنبش حماس روابط با تمام طرف‌های منطقه را از سر خواهد گرفت، گفت: ما وارد درگیری‌های موجود در منطقه نخواهیم شد اما این امر به این معنا نیست که ما به این مسائل اهمیت نمی‌دهیم بلکه دخالت ما در این مسائل هیچ سودی ندارد و به نفع رژیم صهیونیستی خواهد بود.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه تصمیم ترامپ در رابطه با قدس چهره حقیقی آمریکا را نشان داد و ثابت کرد که آمریکا خواهان تداوم اشغالگرها است، گفت: ما از تمام سازمان عربی می‌خواهیم که روابط‌شان با کشورهایی که سفارتشان را به قدس منتقل می کنند، قطع رابطه کنند.

به گزارش ایسنا، خالد مشعل، رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس نیز اخیرا به اینکه ایران هم در گذشته و هم در این روزها از مسئله فلسطین و حماس را حمایت کرده است و ما از آن تقدیر و تشکر می‌کنیم، گفت: بدون شک روابط ما با ایران در چند سال گذشته تحت تاثیر برخی مسائل قرار گرفت اما این روابط هیچ وقت قطع نشد و ما حق داریم و واجب می‌دانیم که با ایران و غیر ایران سیاست باز در پیش بگیریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید