اعتراض بازیکنان پرسپولیس به جریمه‌ها/ کسری‌ها قابل حل است؟

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۲۷
    کد خبر :188664

با ارائه ریز صورتهای مالی، برخی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به جرائمی که برای آنها در نظر گرفته شده و پول‌های کسر شده از قراردادشان اعتراض دارند.

سید جلال حسینی و حسین ماهینی، ۲ کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای دیدار با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این باشگاه و همچنین دریافت صورتحساب‌های مالی خود به ساختمان باشگاه پرسپولیس آمدند اما به دلیل جلسه گرشاسبی با برانکو موفق به دیدار سرپرست باشگاه نشدند و ساختمان باشگاه را ترک کردند.

این در حالی است که در زمان حضور گرشاسبی و با درخواست بازیکنان پرسپولیس ریز صورت‌های مالی بازیکنان به آنها داده می‌شود تا سرخپوشان بدانند پول‌هایی که از باشگاه خود می‌گیرند متعلق به کدام بند از قرارداد بوده است اما اختلاف نظرهایی در همین زمینه به وجود آمده است.

از فصل گذشته و در زمان حضور طاهری در پرسپولیس جریمه‌هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود که با گرفتن ریز دریافتی‌ها حالا بازیکنان نسبت به این جریمه‌ها و پول‌هایی که از آنها کسر شده معترض هستند و اختلاف نظرهایی در خصوص همین موضوع به وجود آمده است.

به گزارش فارس، برخی از بازیکنان نسبت به جریمه‌هایی که از آنها کسر شده اعتراض دارند و این کم کردن پول‌ها را قبول ندارند و به نظر می‌رسد جلساتشان با مسئولان مالی و سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره این مسائل کماکان ادامه دار باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید