هیچ ورزشکاری را کنار نمی‌گذاریم/ لیو برای حضور در ایران مشکلی دارد که باید حل کنیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۴۰
    کد خبر :188289

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: قرار است در آبهای آرام تست انتخابی برگزار کنیم. ما هیچ ورزشکاری را کنار نمی‌گذاریم.

غلامرضا امینی درباره رفتن به چین برای مذاکره با لیو، اظهار داشت: من پنجشنبه راهی چین می‌شوم و مذاکراتی را با لیو برای هدایت تیم ملی روئینگ خواهم داشت. البته لیو برای حضور در ایران مشکل دارد چرا که شرایط خاصی برای او مطرح شده است حالا باید با او مذاکره کنم و ببینم می‌توانم او را مجاب کنم مدت زمان بیشتری در ایران حضور داشته باشد یا خیر.

وی درباره اعتراض برخی از قایقرانی روئینگ مبنی بر اینکه چرا آنها اردوی بدنسازی در ارومیه دارند در حالی که بانوان به چین می‌روند، عنوان کرد: مقایسه کردن صحیح نیست؛ طبق تشخیص کمیته قرار شد روئینگ‌سواران 15 روز در ارومیه اردو داشته باشند و بعد هم به انزلی بروند. بدنسازی در تمام دنیا انجام می‌شود و ما هم با برنامه کمیته موافقت کردیم. دنبال مربی خارجی هم برای مردان هستیم اما در بخش بانوان مربی خارجی نمی‌خواهیم. برای مردان هم برنامه‌هایی خواهیم داشت.

امینی همچنین درباره اضافه شدن محسن شادی در اردوی روئینگ، گفت: قایقرانی خانه همه ورزشکاران این رشته است. ما با شادی صحبت کردیم و قرار شد به تیم ملی اضافه شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اردوی زمستانی ملی‌پوشان آبهای آرام، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان در شهرهای مختلف اردوهای خود را پیگیری می‌کنند. فعلا برای زمستان برنامه‌ای نداریم اما با ترکیه وارد مذاکره شده‌ایم در صورتی که به توافق برسیم این اردو برگزار می‌شود.

به گزارش فارس ،وی در ادامه این مصاحبه درباره کنار گذاشتن علیمحمدی از تیم ملی آبهای آرام، تصریح کرد: ما هیچ ورزشکاری را کنار نمی‌گذاریم. قرار است اسفندماه تست انتخابی تیم ملی برگزار شود و تمام کسانی که مدعی هستند می‌توانند در این تست شرکت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید