قاسمی: امسال هیچ درآمدی نداشته‌ام/ فعلا از جیب هزینه می‌کنم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ۸:۱۶
    کد خبر :188152

ملی پوش دوومیدانی گفت: امسال هیچ درآمدی از دوومیدانی نداشته‌ام و از جیبم هزینه‌ می‌کنم.

رضا قاسمی در مورد شرایطش اظهار داشت: فعلا تمرین می‌کنم و شرایطم خوب است. چند روزی اصفهان بودم و برای ادامه تمریناتم به کیش باز می‌گردم. مسابقه قهرمانی داخل سالن آسیا را پیش رو داریم. فکر می‌کنم قطری‌ها و عمانی‌ها با نفرات کامل به تهران بیایند. با توجه به اینکه دوره قبلی هم مدال گرفته بودیم، در این دوره هم شانس زیادی داریم.

وی با اشاره به اینکه شرایط مالی خوب نیست، گفت: از دوره قبلی داخل سالن آسیا نیمی از پاداش‌مان را ندادند و برای این دوره نیز تاکنون چیزی مبنی بر پاداش مدال نگفته‌اند. متاسفانه امسال هیچ درآمدی از دوومیدانی نداشته‌ام و ادامه دادن با این شرایط سخت است.

ملی پوش دوومیدانی گفت: فدراسیون که مدتی است حقوقی نمی‌دهد و فقط برای مدال‌ها پاداش در نظر گرفته و باشگاه هم قراردادمان را تاکنون پرداخت نکرده است. فعلا از جیب هزینه می‌کنم و پل مکمل هم ندارم. نمی‌دانم تا چه وقت این شرایط ادامه دارد. متاسفانه در اصفهان هم کسی به ما نمی‌رسد. سال گذشته به مسابقات ترکیه دعوت شدم و هتل 5 ستاره برایمان در نظر گرفتند، اما اینجا در مسابقات قهرمانی کشور هم باید خودمان هزینه کنیم.

قاسمی گفت: باشگاه نفت اعلام کرده است که آخر سال قراردادها را پرداخت می‌کند و امیدواریم این اتفاق بیفتد. هدف من برای تمرین کردن کسب مدال در بازی‌های آسیایی سال آینده است، اما واقعا شرایط سخت است.

به گزارش فارس، قاسمی در پایان از حضور در مسابقات کاپ استانبول در اواخر دی ماه خبر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید