چگونه احساس سیری کنیم؟

    کد خبر :187876

خوردن بسیاری از خورای ها می تواند باعث ایجاد احساس سیری در افراد می شود.

رامین نویدفر ، اظهار داشت: اگر به دنبال ماده غذایی هستید که آن را با احساس خوبی بجوید، می‌توانید از بادام استفاده کنید. بادام سرشار از آنتی‌اکسیدان است و باعث می‌شود که مدت زمان طولانی‌تری احساس سیر بودن داشته باشید و به کاهش وزنتان کمک می‌کند.همچنین برای پوست بسیار مفید است. حواستان باشد که هرچیزی را برای موثر بودن باید در مقدار کم مصرف کنید.

وی در مورد اثر بلغور جو، گفت: چه چیزی بهتر از این که برای شروع روز خود از این ماده غذایی خوشمزه و مقوی استفاده کنید و در تمام طول روز شما را پر نگه دارد. بلغور جو دو سر به آرامی هضم می‌شود و به همین دلیل باعث می‌شود شما خیلی دیر احساس گرسنگی کنید و به غذاهایی که می‌بینید اشتیاقی نشان ندهید.

این متخصص تغذیه در مورد تاثیر قهوه در سیری گفت: خوردن یک فنجان قهوه در شروع روز، کاری است که خیلی‌ها به آن علاقه نشان می‌دهند. قهوه علاوه بر اینکه به از بین رفتن خواب آلودگی اول صبح به شما کمک می‌کند،‌ می‌تواند متابولیسم بدنتان را هم افزایش دهد. قهوه حتی باعث می‌شود شما مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشید. این نوشیدنی پرطرفدار، دارای مزایای زیادی است، اما فراموش نکنید هر چیزی به اندازه متعادلش خوب است.

نویدفر تاکید کرد: برای همه‌ی طرفداران غذاهای دریایی، سالمون یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. سالمون دارای هورمون لپتین است که اشتهای شما را کم می‌کند. سالمون راحت پخته می‌شود و در کنار همه‌ غذاها می‌توانید از آن استفاده کنید پس ارزش امتحان را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید