ترامپ: رسانه‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ عاشق من می‌شوند!

    کد خبر :187842

دونالد ترامپ مدعی شد رسانه‌های خبری از شش ماه پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ عاشق او خواهند شد و به پیروزی او کمک خواهند کرد!
به گزارش بازتاب به نقل از ایندیپندنت، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در مصاحبه با نیویورک تایمز مدعی شد که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیروز خواهد شد؛ زیرا رسانه ها به وی وابسته خواهند بود!

به عقیده وی، رسانه ها در انتخابات آتی اخبار مربوط به وی را پوشش خواهند داد؛ زیرا از ریاست جمهوری ترامپ نفع می برند!

وی در این خصوص گفت: ما 4 سال دیگر هم به دلایل زیادی پیروز خواهیم شد. مهمترین آنها این است که کشور ما دوباره مورد احترام واقع شده است. یکی از علل دیگری که باعث می شود من 4 سال دیگر هم رئیس جمهور بشوم این است که اگر من نباشم، روزنامه ها، تلویزیون و همه رسانه های خبری شکست می‌خورند و رتبه های آنها پایین می آید. بنابراین آنها باید بگذارند من در انتخابات پیروز شوم.

دونالد ترامپ در ادامه افزود: «در واقع آنها شش ماه قبل از انتخابات، عاشق من خواهند شد و می گویند لطفا دونالد ترامپ را از دست ندهید!»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که او از دو سال پیش، که وارد رقابتهای انتخاباتی شد، جنگی لفظی را با برخی از رسانه های خبری آمریکا به راه انداخت. وی در ماه فوریه در حساب توییتر خود نوشت که رسانه ها دشمن مردم آمریکا هستند. ترامپ همچنین بارها از رسانه هایی که اخبار منفی درباره وی منتشر می کنند، با نام «رسانه های جعلی» یاد کرده است.

رسانه های خبری هم از زمان ورود ترامپ به رقابتهای انتخاباتی همچنان به انتشار اخبار منفی علیه وی ادامه دادند و همین کار باعث شد که او بیش از هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا –که محبوبیت وی در نظرسنجی ها هم از ترامپ بیشتر بود– در رسانه های خبری مورد توجه قرار گیرد
منبع: باشگاه خبرنگاران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید