بیک‌زاده: همینطور به آوردن مربی ادامه دهیم در گینس ثبت می‌شویم/نفت یک تیم فلک‌زده است

    کد خبر :187738

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: در حال حاضر زمین تمرین ندارم که خود را آماده بازی با پرسپولیس کنیم، لباس تمرین ، سرمربی و مالک را هم نداریم حتی امضای او را هم قبول ندارند.

هاشم بیک‌زاده بعد از جلسه با مسئولین سازمان لیگ با اعضای تیم نفت در خصوص مشکلات این تیم گفت: هنوز جلسه ادامه دارد، من از جلسه خارج شدم، نامه‌نگاری‌ها صورت گرفته است قرار شد کتباً مشکلاتمان را بنویسیم و اعلام کنیم که با این شرایط سخت که نه مربی داریم، نه مدیر فنی، نه مدیرعامل دیگر در مسابقات شرکت نخواهیم کرد و احتمال اینکه بازی نکنیم زیاد است. روز گذشته به خاطر اینکه فوتبال ایران تحت‌الشعاع قرار نگیرد مقابل فولاد بازی کردیم. قرار شد کتباً مشکلاتمان را به مسئولین سازمان لیگ ارسال کنیم که اگر مشکلات ادامه داشته باشد مقابل پرسپولیس بازی نکنیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه روز گذشته و بازی مقابل فولاد به عنوان مدیر تیم روی نیمکت حضور داشتی، گفت: واقعاً برای خودم متأسفم که این بحث‌ها برایم بوجود آمد. ۱۰-۱۵ سال است که در فوتبال زحمت کشیدم، من فقط می‌خواستم به عنوان بزرگتر بالاسر تیم باشم، خود آقای فتاحی در جریان است، بعد از اینکه روی نیمکت نشستم متوجه شدم لقب مدیر تیم را روی لیست بازیکنان مشخص کردند که از این موضوع بسیار ناراحت شدم.

بیک‌زاده در ادامه گفت: جلسه‌ای هم قرار است بین آقای گل‌محمدی و تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شود تا مشکلات تیم هرچه زودتر برطرف شود. اگر مقابل پرسپولیس بازی نکنیم مطمئناً همه ضرر خواهند کرد و سازمان لیگ ضربه خواهد خورد و امیدوارم مشکلات هرچه زودتر حل شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر زمین تمرین ندارم که خود را آماده بازی با پرسپولیس کنیم، لباس تمرین و سرمربی و مالک هم نداریم حتی امضای او را هم قبول ندارند در صورتیکه خود این افراد این تیم را به مالک داده‌اند. نفت یک تیم فلک‌زده است و بسیار شرایط سختی دارد، شما جای ما بودید چه می‌کردید؟!

بیک‌زاده درباره اینکه گل‌محمدی گفته است که یک هفته به تیم زمان می‌دهیم تا مشکلات حل شود، بیان داشت: تا هفته بعد مطمئناً تیم نفت به لیگ دسته اول سقوط می‌کند. بعضی از بازیکنان پیشنهاد دارند و می‌خواهند از تیم جدا شوند ولی نمی‌توانند چرا که پنجره نقل و انتقالات بسته شده است، واقعاً گیر افتاده‌ایم چرا که باشگاه نسبت بازیکن تعهداتی دارد که اگر این تعهدات عملی نشود می‌تواند بازیکن جدا شود. چرا نه می‌توانیم بازیکن جذب کنیم، نه می‌توانیم اردویی برویم، نه مدیر داریم. چنین چیزی تا به حال من ندیده بودم.

وی در ادامه گفت: بعضی از بازیکنان هستند که شامل فسخ قرارداد می‌شوند اما نمی‌توانند از تیم جدا شوند چرا که مالکی وجود ندارد تا امضا کند. بعضی‌ها هم هستند که باشگاه به تعهداتش نسبت به بازیکن عمل نکرده و باشگاه یک فرصت ۱۰ روزه می‌خواهد، سازمان لیگ به دنبال این است که ما از تیم جدا نشویم و در حال زمان خریدن هستند. بعضی از بازیکنان در قراردادشان درج شده است که اگر تا نیم‌فصل باشگاه به تعهداتش عمل نکند می‌توانند جدا شوند، خیلی از بازیکنان چنین بندی را در قراردادشان ندارند.

به گزارش فارس، وی در پایان در خصوص اینکه تا حالا سابقه داشته است که یک تیم ۴ سرمربی تا نیم‌فصل انتخاب کند، گفت: اگر اینطور پیش برویم مطمئناً در فوتبال جهان رکورد گینس را خواهیم زد در حال حاضر که آقای گل‌محمدی به عنوان رئیس ورزش استان تهران سرمربی تیم ما است و قرار است در بازی مقابل پرسپولیس روی نیمکت بنشیند. من برای اولین بار است که می‌بینم در یک نیم‌فصل ۶ مربی آمده‌ است و جالب اینجاست که با ۶ مربی هم رفته‌اند صحبت کرده‌اند و آنها نیامده‌اند. (با خنده)

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید