رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو باقی ماند+عکس

    کد خبر :187584

در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، محسن رضوانی با کسب 39 رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون باقی ماند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده داشت. شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک نماینده کمیته بود. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور داشت.

در این انتخابات 7 کاندیدا به نام کاوه احمدی، رضا حبیبی، مهرزاد خلیلیان، حامد رضاخانی، محسن رضوانی، رضا فاطمی مقدم و مجید مشتاق عشق برای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با یکدیگر رقابت می کردند.

مهرزاد خلیلیان که گفته می شد یکی از کاندیداهای جدی انتخابات است، غایب بزرگ این مجمع بود. کاوه احمدی نیز به نفع محسن رضوانی انصراف داد. مجید مشتاق عشق نیز از حضور در انتخابات کناره گیری کرد و البته تاکید نمود که این کناره گیری به نفع هیچکس نیست.

به گزارش فارس ،در نهایت انتخابات بین 4 کاندیدای باقی مانده به نام های محسن رضوانی، رضا حبیبی، حامد رضاخانی و رضا فاطمی مقدم برگزار شد و در پایان رای گیری، محسن رضوانی با کسب 39 رای به عنوان رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در چهار سال آتی باقی ماند. رضا حبیبی، حامد رضاخانی و رضا فاطمی مقدم دیگر کاندیداها هر کدام 1 رای کسب کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید