رضوانی: دوستان من را حلال کنند/ دوست دارم واترپلو مسیر والیبال را طی کند

    کد خبر :187416

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با صحبت های جالب محسن رضوانی همراه شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده دارد. شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک نماینده کمیته است. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور یافت.

در این انتخابات 7 کاندیدا به نام کاوه احمدی، رضا حبیبی، مهرزاد خلیلیان، حامد رضاخانی، محسن رضوانی، رضا فاطمی مقدم و مجید مشتاق عشق برای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با یکدیگر رقابت می کردند.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پشت تریبون آمد و گفت: خدایا خودم و کارهایم را به تو واگذار می کنم. برنامه ۴ ساله فدراسیون را پشت سر گذاشتیم و برای ۴ سال آینده هم‌ برنامه داریم. در شنا باید کسب سهمیه المپیک به تعداد زیاد کنیم. همچنین در بازی های آسیایی باید خوش بدرخشیم. مدتی اوضاع ساکن بود اما باید زودتر دست به کار شد. برای آینده باید طبق برنامه پیش رفت.

وی افزود: اخیرا صحبت هایی از قول من مطرح شد که من آنها را تکذیب می کنم. به گفته قران مکر مکاران به خودشان باز خواهد گشت. اظهارات گذشته من درمورد داورزنی در سایت ها و خبرگزاری ها موجود است. بارها گفته ام که دوست دارم واترپلو مسیر والیبال را طی کند. احترام خاصی برای اعضای مجمع قایل هستم. در مورد اعزام روسای هیات ها باید تاکید کنم که این شرایط بازهم ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس ،رضوانی در پایان گفت: اگر شنا و دوومیدانی موفق باشند، ورزش کشور تکان خواهد خورد. مطابق برنامه فدراسیون پیش می رویم و مجمع هر رایی بدهد، احترام می گذارم. دوستان بابت این ۴ سال و کمبودهایی که وجود داشت، مرا ببخشند و حلال کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید