علیزاده: امیدوارم پاسخ خوبی به اعتماد خانواده کشتی فرنگی بدهم/ تمام تلاشم را برای موفقیت نوجوانان انجام می‌دهم

    کد خبر :187398

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: ‌امیدوارم پاسخ خوبی به اعتماد خانواده کشتی فرنگی بدهم و تمام تلاشم را برای موفقیت این رشته انجام خواهم داد.

فرشاد علیزاده درباره انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: سال قبل هم این موضوع مطرح شده بود، انگیزه زیادی برای قبول این مسئولیت داشتم و خودم هم دوست داشتم از پایه شروع کنم، هرچند کار کردن در این رده سختی‌های خودش را دارد، اما لذت‌بخش است، چون بچه‌ها تشنه یادگیری و آموزش هستند.

وی ادامه داد: فارغ از کسب نتیجه، امیدوارم بتوانیم بار فنی نوجوانان را از لحاظ تکنیک و تاکتیک اضافه کنیم. کار ما در این رده مکمل زحمات مربیان سازنده در باشگاه‌ها است. نوجوانان آینده کشتی ما هستند و باید با وسواس خاصی روی آموزش آنها تمرکز کنیم. امیدوارم بتوانیم کشتی‌گیران و پشتوانه‌های خوبی را به رده‌های بالاتر تحویل دهیم تا در آینده در مسیر درستی گام بردارند.

علیزاده در پاسخ به این سؤال که مخالفانی هم در شورای فنی داشت، اما با حمایت حسن بابک برای نوجوانان انتخاب شد و آیا این موضوع کار او را سخت‌تر نمی‌کند، ‌افزود: همیشه سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم. امیدوارم طوری کار کنم که رضایت تمام خانواده کشتی فرنگی را جذب کنم. تمام تلاشم را برای موفقیت کشتی فرنگی انجام می‌دهم و امیدوارم پاسخ خوبی به اعتماد بزرگان کشتی فرنگی بدهم. باید طوری کار کنیم که چه باشیم و چه نباشیم، آیندگان از عملکرد ما بهره ببرند. تنها راه این موضوع هم خوب وقت گذاشتن و تعامل با بزرگان کشتی فرنگی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: امسال، سال حساسی برای کشتی نوجوانان است چون به غیر از مسابقات قهرمانی آسیا و جهان، المپیک نوجوانان را هم در پیش رو داریم که باید سعی کنیم ابتدا سهمیه‌های لازم را به‌دست بیاوریم و سپس با یک برنامه‌ریزی دقیق برای کسب مدال و موفقیت در این رقابت‌ها گام برداریم.

به گزارش فارس ، علیزاده درباره همکارانش در تیم فرنگی نوجوانان گفت: گزینه‌هایی را مدنظر داریم و بر اساس فرایندی که تعریف شده است، به دنبال انتخاب بهترین‌ها برای آموزش نوجوانان هستیم، چون کسانی که می‌خواهند در این رده کار کنند، باید توانایی‌های خاصی داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید