لیگ کشتی هند از ماه ژانویه میلادی آغاز می‌شود/ حضور کشتی گیران مطرح جهان با هزینه 611 هزار دلاری

    کد خبر :187274

لیگ کشتی کشور هند از چند روز دیگر و با حضور کشتی‌گیران مطرح جهان آغاز خواهد شد.

لیگ کشتی کشور هند با حضور کشتی‌گیران مطرح خارجی از ماه جدید میلادی (ژانویه) آغاز خواهد شد که از نکات مورد توجه این لیگ صرف هزینه‌های سنگین دلاری برای جذب کشتی‌گیران مطرح جهان در این رقابت‌هاست.

در گزارشی که یک سایت روس از این رقابت‌ها داده است؛ سوشیل کومار کشتی‌گیر کهنه کار هندی در وزن 74 کیلوگرم که مدال‌های نقره و برنز المپیک و طلای جهان را در کارنامه ورزشی خود دارد با 86 هزار دلار دریافتی بعنوان گرانترین کشتی‌گیر این لیگ معرفی شده است.

همچنین گنو پتریاشویلی، دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان در سنگین وزن کشتی آزاد از گرجستان نیز با 78 هزار دلار دریافتی در جایگاه دوم گرانترین کشتی‌گیران لیگ کشتی هند قرار گرفته است.

هلن مرولیس کشتی‌گیر زن سبک وزن آمریکایی نیز قراردادی با ارزش 69 هزار دلار با باشگاه هاریانا هامرز کشور هند منعقد کرده است.

اسامی سایر کشتی گیران مطرحی که در لیگ کشتی هند به میدان خواهند رفت به شرح زیر است:

الیاس بکبولاتوف از روسیه با 53 هزار دلار، سوسلان رامونوف از روسیه با 59 هزار دلار، ختاگ سابولوف از روسیه با 38 هزار دلار، آندری یاتسنکو از اوکراین با 28 هزار دلار، حاجی علی‌یف از آذربایجان با 36 هزار دلار، بکزاد عبدالرحمن اف از ازبکستان با 28 هزار دلار، گئورگی کتویف از ارمنستان با 22 هزار دلار، اصلان بک آلبروف از آذربایجان با 28 هزار دلار و لوان بریانیدزه از ارمنستان با 34 هزار دلار.

به گزارش فارس، لازم به ذکر است از مبلغ داده شده به کشتی‌گیران 20 درصد بعنوان مالیات و 10 درصد نیز بعنوان دیگر خدمات کسر می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید