کریمی: مشکل کمبود امکانات در شنا با تداوم مدیریت کنونی حل خواهد شد

    کد خبر :186780

رئیس هیأت شنای کرمان گفت: ما دچار کمبود تجهیزات هستیم که البته فکر می‌کنم با تداوم مدیریت کنونی این شرایط بهتر شود.

کاوه کریمی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو که روز شنبه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با نامزدهای حاضر در انتخابات صحبت کرده‌ایم و برنامه آنها را شنیده‌ایم. من شناخت خوبی از مسئولان فدراسیون کنونی دارم. با تمام این تفاسیر تا روز شنبه صبر می‌کنیم تا نظرات دوستان در مجمع را هم بشنویم.

وی ادامه داد: مشکلات ما در شهرستان‌ها نبود امکانات و تجهیزات است. من با مدیران قبلی فدراسیون شنا همکاری نداشتم و در آن زمان خودم ورزشکار بودم اما از زمانی که رضوانی رئیس شد من هم به عنوان رئیس هیأت شروع به کار کردم. در این مدت شرایط مطلوبی داشتیم و اوضاع خوب بود. فشار فدراسیون به وزارت ورزش و همکاری اداره کل تربیت بدنی استان موجب شد اعتبار لازم برای ساخت استخر 50 متر در کرمان گرفته شود چرا که پیش از این کرمان فاقد استخر 50 متر بود.

رئیس هیأت شنای کرمان خاطرنشان کرد: ما دچار کمبود تجهیزات هستیم که البته فکر می‌کنم با تداوم مدیریت کنونی این شرایط بهتر شود. فدراسیون در سال‌های اخیر در بخش ارسال مکاتبات در دسترس بودن مدیران و مسائل اینچنینی بسیار خوب ظاهر شد ما هر درخواستی که داشتیم توانستیم به گوش مسئولان برسانیم و به نتیجه برسیم. فکر می‌کنم چون رضوانی خودش از خانواده این رشته است به خوبی شرایط را درک می‌کند.

کریمی با بیان اینکه ما باید به سمت خصوصی‌سازی برویم گفت: فدراسیون در این مدت عملکرد خوبی داشت و برای اولین بار در این دوران مدیریت یک نماینده از کرمان در تیم ملی شنا داشتیم. متاسفانه در ادوار گذشته استان‌ها همیشه نادیده گرفته می‌شدند اما این بار سمیع‌زاده دبیر فدراسیون نماینده شنای کرمان را کشف کرد و او توانست به مسابقات برون مرزی هم اعزام شود. فکر می‌کنم کمی مشکلات مالی هم وجود دارد که البته مربوطه به مسائل کلی کشور است.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید