مردم روی مدال گرفتن کیانوش حساس هستند/ کار سختی داریم

    کد خبر :186668

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: مردم ما روی مدال گرفتن کیانوش رستمی حساس هستند چرا که باعث شادی و خوشحالی آنها می‌شود.

محمدحسین برخواه درباره انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، گفت: بر اساس تصمیم فدراسیون قرار شد از این پس در رده سنی بزرگسالان کار را ادامه دهم. بدون شک کار سختی خواهیم داشت و بار مسئولیت من از این به بعد سنگین تر خواهد شد.

وی ادامه داد: طی روزهای آینده برنامه تمرینی و اردویی تیم ملی را به فدراسیون ارائه خواهیم داد؛ دو مسابقه مهم را در بهمن ماه پیش رو داریم؛ فینال لیگ و رقابت های قهرمانی کشور که نیمه بهمن در اهواز برگزار خواهد شد. تلاش می‌کنیم از نزدیک این مسابقات را زیر نظر داشته باشیم تا نفراتی که شرایط مناسبی دارند به اردو دعوت کنیم تا به همراه ۸ وزنه بردار حاضر در مسابقات جهانی پیش از سال جدید و از اوایل اسفند ماه کار را آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره کیانوش رستمی و اینکه آیا قرار است مانند قبل و تمریناتش را به صورت انفرادی ادامه دهد گفت: در این خصوص هنوز صحبتی نشده است، طی فرصت مناسبی با کیانوش صحبت خواهم کرد، روابط خوب و دوستانه ای با یکدیگر داریم، امیدوارم با روال خوبی کار را پیش ببریم تا هم وجهه او به عنوان بهترین وزنه بردار جهان حفظ شود و اتفاقات مسابقات امسال تکرار نشود و هم اینکه تیم ملی از حضور این قهرمان منتفع شود. مردم ما روی مدال گرفتن کیانوش حساس هستند چراکه با مدال های خوشحال می‌شود.

برخواه درباره تیمی که تحویل گرفته و قهرمان جهان است تصریح کرد: نفرات و تیم خوبی داریم؛ تیمی را تحویل گرفته ایم که قهرمان جهان شده است، اما باید بدانیم که کار ما برای مسابقات جهانی سال آینده به مراتب سنگین‌تر خواهد بود چون تیم هایی که امسال حضور نداشتند با تدارکات بهتری حضور پیدا خواهند کرد. با توجه به اینکه مسابقات جهانی سال آینده کسب سهمیه المپیک نیز هست.

وی خاطر نشان کرد: البته در رده جوانان هم تیم خوبی را تحویل می دهیم و نسبت به سال قبل تیم بهتری را به مسابقات جهانی اعزام خواهیم کرد. خوشبختانه در هر دو رده وضعیت مناسبی داریم، امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید