مجلس به دنبال شیب «ملایم» افزایش قیمت بنزین

    کد خبر :186371

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از طرح نمایندگان برای جلوگیری از افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه ۹۷ خبرداد.

معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، گفت: تعدادی از نمایندگان طرحی را برای جلوگیری از افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه 97 تدوین کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان در این طرح به دنبال این هستند که فرمول جدیدی را برای قیمت حامل‌های انرژی ارائه کنند که علاوه بر اینکه افزایش یکباره و زیادی را در قیمت حامل‌های انرژی نداشته باشیم در عین حال بتوانیم قیمت‌ها را به فوب نزدیک کنیم.

آقاپور بیان داشت: در مورد مالیات‌ها و ارزش افزوده نیز طرحی توسط نمایندگان آماده شده و برای اولین‌بار در این طرح مدل مشارکت عمومی و خصوصی مطرح می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی در شرایطی که ما در رکود اقتصادی به سر می‌بریم برای جامعه سم است و در این شرایط افزایش قیمت به این شکل به صلاح نیست.

آقاپور خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان طرح دیگری را نیز در خصوص تکمیل پروژه‌های دولتی با مشارکت بخش عمومی و خصوصی آماده کرده‌اند که 30 هزار پروژه نیمه تمام دولتی از این طریق تکمیل شود.

وی در پایان گفت: این طرح‌ها بناست تا به کمیسیون تلفیق ارائه شود تا در جریان بررسی لایحه بودجه 97 این موضوعات اعمال شود و اگر هم در آنجا این طرح‌ها اعمال نشد ما این موارد را در صحن علنی ارائه خواهیم کرد.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید