روحانی: اختلاف افکنی میان قوا حرکت در مسیر بدخواهان است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۰۶
    کد خبر :186207

رییس‌جمهور در جلسه امروز ستاد اقتصادی دولت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری, گفت: امروز مهمترین شاخص انقلابی گری کاستن از فاصله‌ها، امید آفرینی و کمک به توسعه مادی و معنوی کشور است.

حجت الاسلام حسن روحانی صبح پنجشنبه و در جلسه ستاد اقتصادی دولت با اشاره به سخنان روزگذشته مقام معظم رهبری، افزود: اینک و درپی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های منطقه‌ای و بین‌المللی دشمنان انقلاب درصدد ناامیدکردن مردم از آینده، اختلاف افکنی و ضربه به پشتوانه اجتماعی نظام برآمده‌اند و ضروری است همگان در برابر این توطئه هوشیار، و نخبگان نیز در روشنگری جامعه و بویژه نسل جوان کوشا باشند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ضرورت انسجام ملی و تقویت ساختار درونی نظام و پیشرفت پرشتاب کشور, گفت: هرگونه اختلاف افکنی میان قوا و دستگاه‌ها، بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و معضلات کوتاه مدت و همچنین یاس‌آفرینی در افکارعمومی نسبت به آینده کشور حرکت در “خط تقابل” و مسیر طراحی شده بدخواهان ایران اسلامی است.

وی در ادامه افزود: تخریب و سیاه نمائی زمینه ساز تفرقه است و بی‌تردید بزرگترین مولفه قدرت ملی؛ وحدت اقوام، مذاهب و اقشار مختلف جامعه برای تحقق آرمانهای انقلابی و ملی و نقد دلسوزانه در چارچوب قانون را لازمه اصلاح رویه ها، تحول آفرینی و پویایی حوزه های مدیریتی است.

به گزارش تسنیم, حجت‌الاسلام روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهمترین موضوعات اقتصادی کشور و از جمله ویژگی‌های لایحه بودجه سال 97, بیان کرد: دولت با هدایت رهبری و حمایت عمومی، ضمن اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و با هدف‌گیری تولید و اشتغال، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را در صدر اولویت‌های خود دارد.

رئیس جمهور با تاکید براینکه برای حل مشکلات اقتصادی نیازمند واقع بینی و همراهی قوا و نهادها هستیم، ادامه داد: کاهش وابستگی بودجه به نفت، توسعه دیپلماسی اقتصادی، افزایش صادرات، رونق تولید و اشتغال پنج رکن برنامه‌های اقتصادی دولت است.

حجت الاسلام روحانی در پایان با تقدیر از بیانات صریح و وحدت بخش مقام معظم رهبری، جهتگیری دولت را، ایجاد فرصت برای شکوفائی همه استعدادها، همکاری با همه نیروها، و پرهیز از سیاست‌زدگی و جناح‌گرابب در حرکت اقتصادی کشور اعلام کرد و گفت: با شفافیت حداکثری در بودجه و امور اقتصادی کشور، بلندترین گام را درمقابله با فساد و ناکار آمدی بر می‌داریم و دیگر زمینه‌ای نخواهد ماند که متهمان فساد و تضییع امکانات، تخلفات خود را در پس دعواهای سیاسی پنهان کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید