کرامتی: بازیگران بزرگ تکرار نشدنی هستند

    کد خبر :186177

مهسا کرامتی گفت: عرصه بازیگری در دوره علی نصیریان ، عزت الله انتظامی و فاطمه معتمدآریا هنوز تکرار نشده است!
به گزارش صبا: مهسا کرامتی در پاسخ به این سوال که کارگردانان چه میزان روی نقش بازیگر موثر هستند؟به صبا گفت: کارگردان حرفه ای با راهنمایی درست می تواند باعث شود بازیگر تحلیل بهتری از نقش داشته باشد و نقشش را درست تر ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه خود بازیگر مهم ترین عامل در بهتر دیده شدن نقشش است، ادامه داد: بازیگر می تواند با استفاده از دانش و تکنیک های لازم بتواند شرایط و جایگاه آن نقش را به درستی تحلیل کند تا نتیجه صحیحی از آن بگیرد.

کرامتی در جواب به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی از بازیگران فقط در نقش های خاص و کلیشه ای بازی می کنند، به نظر شما این از ضعف کارگردان است یا برخی از بازیگران؟ توضیح داد: هر دو عامل مهم است. گاهی اوقات برخی از بازیگرها اصلا دل شان نمی خواهد نقش متفاوت کار کنند و گاهی هم نقش های متفاوت به آنها پیشنهاد نمی شود که بخواهند در شخصیت های متفاوت خودشان را نشان دهند.

این بازیگر در خصوص وضعیت بازیگری در سینما و تلویزیون گفت: به نظرم وضعیت خوبی دارد. بازیگران جوان و فعالی سرکار آمده اند، البته که هیچ وقت عرصه بازیگری در دوره آقای علی نصیریان وعزت الله انتظامی و خانم فاطمه معتمدآریا و سوسن تسلیمی هنوز تکرار نشده است. بعید هم می دانم تکرار شود! به هرحال جای بسی امید هست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید