ساعی: بازیکنان نظر مثبت کریمی را جلب کردند/ به خاطر خستگی درخواست تعویق بازی را دادیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۳۸
    کد خبر :186004

مربی گسترش فولاد تبریز گفت: بازیکنانی که در گسترش فعالیت می‌کنند چه جوان‌ها و چه افراد باتجربه توانسته‌اند نظر مثبت کادر فنی را جلب کنند.

رضا ساعی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: خوشبختانه گسترش فولاد در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفت. بازی با پارس اهمیت زیادی داشت که توانستیم نتیجه لازم را بگیریم. انشاالله بازی روز جمعه خوب و تماشاگر پسند باشد. ذوب‌اهن جدای از شرایطش در جدول از کادر فنی قوی و مدیریت توانمندی بهره می‌برد و تیم بسیار خطرناکی است. برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و امیدواریم بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

مربی گسترش فولاد تبریز در ادامه تصریح کرد: کریمی تدابیر ویژه‌ای در ذهن دارد که برای این بازی آنها را طی هفته جاری در تمرینات پیاده کرده است. امیدواریم که بتوانیم نتیچه خوبی بگیریم، روی نقاط ضعفمان کار کردیم و مشکلی از این بابت نداریم و امیدوارم بتوانیم با حضور بازیکنانی که در اختیار داریم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: نریمان‌جهان ۳ اخطاره است و نقی‌زاده، تیموریان و خطیبی هم مصدوم هستند که باید ببینیم آیا شرایط بازی را پیدا می‌کنند یا نه.

مربی گسترش فولاد در مورد اینکه این تیم در نقل و انتقالات بازیکن زیادی جذب نکرده است، گفت: بازیکنانی که در گسترش فعالیت می‌کنند چه جوان‌ها و چه افراد باتجربه توانسته‌اند نظر مثبت کادر فنی را جلب کنند. تا به این لحظه با معبودی و زنیدپور قرارداد بستیم و کار را پیش بردیم، نگرانی از بابت تیم نداریم اگر نیاز باشد با توجه به جاهای خالی که در لیست داریم بازیکن جدید جذب می‌کنیم.

ساعی در پاسخ به این سوال که آیا تیموریان در گسترش فولاد می‌ماند، تصریح کرد: بله او مشکلی ندارد و فقط الان از یک آسیب‌دیدگی جزئی رنج می‌برد که اگر شرایط فراهم شود فردا هم بازی می‌کند.

وی در مورد همزمانی دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس با بازی گسترش فولاد و ذوب‌آهن عنوان کرد: بعد از بازی با پارس جم دوشنبه شب به تبریز رسیدیم و سه‌شنبه را باید به عنوان ریکاوری پشت سر می‌گذاشتیم، زمان بین دو بازی کم بود به همین خاطر درخواست کردیم بازی عقب بیفتد که با این مسئله موافقت شد. ما تمریناتمان را به خوبی انجام دادیم و آماده هستیم که فردا به مصاف ذوب‌آهن برویم، ان‌شاالله هواداران هم به ورزشگاه می‌آیند و از گسترش فولاد حمایت می‌کنند.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید