تکسیرا: از بازگشت به خانه دومم خوشحالم/ قلعه‌نویی دوست دارد تیمش تهاجمی بازی کند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۲۹
    کد خبر :185981

مربی تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: خوشحالم از اینکه دوباره به تبریز خانه دوم خودم بازگشتم. بازی سختی در پیش داریم.

میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: خوشحالم از اینکه دوباره به تبریز خانه دوم خودم بازگشتم. بازی سختی در پیش داریم. گسترش فولاد در بهترین مقطع زمانی به سر می‌برد. هدف ما از حضور در تبریز بردن و کسب امتیاز است. با تیم سر سختی بازی داریم،‌ آنها ضد حملات خوبی انجام می‌دهند. برنامه ریزی کردیم و با طراحی که داشتیم برای کسب پیروزی به میدان می‌آییم.

وی افزود: اول فصل کار طوری شروع کردی که تیم عادت دیگری داشت. آنها روش خاصی برای بازی و تمرین داشتند. یک مقدار تغییر ایجاد کردیم. قلعه‌نویی دوست دارد تیمش تهاجمی بازی کند. این کار نیاز به زمان دارد. در حال نزدیک شدن به هدفمان هستیم. اگر بخواهید به ماشین فشار زیادی بیاورید برخی قطعا دچار مشکل می‌شوند. سعی کردیم تیم را جمع کنیم و با تفکرات قلعه‌نویی وضعیت را بهبود ببخشیم. قطعا در ادامه شرایط بهتر خواهد شد.

مربی ذوب آهن در ادامه یادآور شد: ذوب آهن یک باشگاه بزرگ است و همه چیز برای کار کردن مهیا است. همه باشگاه‌ها تغییر و تحولی برای بهبود کار به وجود می‌آورند. مدیرعامل و سرمربی تیم هدفشان موفقیت تیم است و همیشه در این راه گام بر می‌دارند. این دو نفر همه کار می‌کنند تا تیم قوی تر شود و به نحو احسن کارش را دنبال کند.

وی در ادامه در مورد اینکه همزمانی این بازی با دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی باعث شده تا فردا استقبال کمی از دیدار گسترش شود و آیا این به سود ذوب آهن نیست،‌ تصریح کرد: اگر نظر من را بخواهید باید بگویم که من نگران بازی خودمان هستم. دوست داشتم اینجا پر از هوادار باشد اما این مسئله دست ما نیست. بازیکنان و کادرفنی دوست دارند جایی که می‌رویم پر از هوادار باشد.

به گزارش فارس، مربی ذوب آهن در مورد اینکه مقایسه او از فوتبال تبریز و اصفهان چیست، گفت: اصفهان و تبریز دو شهر متفاوت هستند. در تبریز شما با فوتبال زندگی می‌کنید. اصفهان هم یک شهر بسیار زیبا است. ذوب آهن از لحاظ سازماندهی و مدیریتی خیلی خوب است. در کل این سوال مثل این است که شما بین پدر و مادر کدامیک را بیشتر دوست دارید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید