ترابیان: در مورد حرفه‌ای شدن باشگاه‌های فوتسال به جمع‌بندی نهایی رسیدیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۳۱
    کد خبر :185346

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: در جلسه امروزمان در فدراسیون فوتبال در مورد حرفه‌ای شدن باشگاه‌های فوتسال به جمع‌بندی نهایی رسیدیم.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با جلسه امروز صبح که به چگونگی و طراحی حرفه‌ای شدن باشگاه‌های فوتسال ایران برگزار شد، گفت: صبح امروز جلسه‌ای در دفتر تاج ریاست فدراسیون فوتبال و با حضور وی و کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال ، ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، علی تارقلی‌زاده رئیس دپارتمان فوتسال آسیا و همچنین اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ و شرکتی که قرار است کار ممیزی این کار را برعهده بگیرد حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد و در ابتدا ضمن خیرمقدم توسط تاج رئیس فدراسیون و همه حضار و همچنین تاکیدات و ابراز علاقه وی که باید این واقعیت در بخش حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها و همچنین با درنظر گرفتن شکل ظاهری باشگاه‌ها انجام شود تاکید کرد.

رئیس کمیته فنی فوتسال، گفت: در این جلسه مشکلات فعلی سازمان لیگ و باشگاه‌ها و چگونگی کار، حرفه‌ای شدن فوتسال ایران بررسی شد. در این جلسه به اتفاق آراء همه به این نتیجه رسیدند که این کار باید با جدیت و به عنوان ضرورت انکارناپذیری از طرف فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها و سازمان لیگ باید دنبال شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید